GlederOss:) Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Er så redd for å bli skuffa. Ønsker såå å være gravid og føler at jeg vil få meg et nederlag dersom testen er negativ. Har ikke fått mensen, er 4 dager over tida.. Har hatt en del halsbrann og er "annerledes" nederst i magen.. Men det er alt :/ Må vel kanskje bare teste i morgen. klarer jo ikke å holde meg heller..
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Ta en test. Høres ut som meg det der... Lykke til med testing imorgen! Skal krysse fingrene for deg.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 høøres ut som om du er gravid da:) test i vei! lykke til:)
gutt + knøtt i magen Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Hei! Forstår godt korleis du har det. Eg følte og at det var bedre å la være, vart i allefall ikkje skuffa då.... Hehe. Men 4 dager over midt på dagen testa eg, den var positiv!!! Men trur det nesten ikkje, er ikkje dårlig, så i dag ska eg snakke med lege. hehe. Masse lykke til med testen din, så håper me den er positiv!!!
GlederOss:) Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2009 Tusen takk for positive svar.. Varmer mye. Må vel bare fare å kjøpe test da, så får vi se. <3 *krysser fingrer og tær*
Mannemor Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Ååååååå..........vi venter fremdeles i spenning
2prinsesserogbim Skrevet 13. januar 2009 #9 Skrevet 13. januar 2009 Håpe e jo ikkje ute før mensen dukker opp... Mange som tester pos lenge etter ikm
GlederOss:) Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 13. januar 2009 Får håpe på det da.. Er Clear blue digital alltid så treig å svare på gravid/ikke gravid? Gikk laang tid før det kom svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå