Gå til innhold

hei jenter trenger litt meninger her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og samboerenmin ble forlovet 1 juledag..han fridde på sengekanten.. vi skal gifte oss 1 august:)

så kommer bror min å frir til dama på samme måte i går di har vært sammen 6 mnd og ska gifte seg før oss...

hadde dere reagert på dette eller er det helt oki??

vi har snakket om dette lenge å det visste di to godt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det å reagere på?!?

Dere kan jo ikke holde av hele året liksom.

Skrevet

Hvorfor skal man reagere på det??

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Ja e hadde npk reagert på det, men er jo dessverre ikke så mye du får hjort med det (utenom å irritere deg blind over det).. Du får bare tenke positivt, og tenke som så at du har mye bedre tid til å forberede ditt drømmebryllup=)

Lykke til, vi skal forresten gifte oss 3 oktober..og har vært forlovet da i 7 1/2år:S

Skrevet

Det er ikke lett å sette dato som passer med kirke, lokaler, forlovere nær slekt osv. Det kan godt være de prøvde å få etter dere, men det ikke gikk.

Uansett så blir ikke deres bryllup noe mindre bra av at det har vært et bryllup allerede i familien dette året. Deres bryllup blir noe unikt og særegent for dere, og ingenting kan måle seg med det.

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

gud så mye skrivefeil.. sånn går det når man skal skrive fort hehe.. mente seff gjort og ikke hjort.. tralalalaaa:)

Skrevet

takk takk:)..ja jeg har jo bedre tid..

jeg synst bare at plutselig kom di og overkjørte oss toatlt..

men jeg reagerer kansje feil,er godt mulig det..

fatter ikke ka di har så hastværk med..

Skrevet

Du minner meg og venninna til ei venninne av meg. Hun ga klar beskjed til venner og familie om at de skulle gifte seg det året, og at ingen andre hadde noe med å gifte seg da.

Hva er problemet med at det blir to bryllup i familien? Redd at ditt ikke vil bli husket som det beste?

Skrevet

ja gjer jod et,det virker bare som hun ska konkurer me alt

hva vi skal ha og de skal ha det sånn å sånn...når di hadde vært sammen i en mnd bestilte hun invitasjoner i tilfelle di skulle gifte seg...

hun passer på at alt bli hakke over våres standard på alt..

Skrevet

nei ikke som det beste,men jeg føler hun tar fra meg gleden å rakker ned på det vi har råd til åikke råd til

planleggingen er ikke den samme nå når hun skal måle vårt opp å ned hele tiden..

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Ja det er jo litt merkelig.. e hadde reagert på samme måte som deg. Hva sier foreldra dine da? Og ikke minst hva sier ho selv?

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke reagert tror jeg. Hadde bare tenkt på meg selv og mitt bryllup.

Skrevet

Trenger du å inkludere henne i deres planlegging da?! =P Kos deg med bryllupsforberedelsene i fred du. Hadde nok ikke irritert meg, men ville nok kanskje holdt litt av planene for meg selv, om det er sånn at hun kunne funnet på å stjele ideene dine =)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

men om ho reagerer sånn på det dere planlegger, så bare slutt å del opplysninger med henne.

Skrevet

I så fall er det jo glimrende at dere skal gifte dere etter dem! Ikke fortell alt om planene, og så lager dere et bryllup som ikke står tilbake for deres.

;-)

Hvis hun alltid skal konkurrere, og er ekstrem på det, så er det nok lurt å holde meny osv hemmelig,

Hvis det er viktig for henne å ha alt bedre enn dere, synes jeg egentlig synd på henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...