ungmor09 Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har termin i morgen og har hatt mye modningsrier den siste uken.. Akkurat nå har jeg så sinnsykt vondt i magen, kjennes ut som menssmerter til de grader!!! har hatt det slik i 2 timer nå. Kan dette være tegn på fødsel i løpet av natten eller morgen dagen?
Attekattenoa Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Kommer takene regelmessig? Og strammer magen seg? Er ikke lett å vite om det er kynnere eller rier egentlig. Men kan jo hørers ut som noe er i gang
ungmor09 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 det er vondt hele tiden, men det er også tak kjenner jeg. Baby er helt rolig også, som er veeeldi sjeldent. Er skikkelig mageknip på en måte. er så vanskelig å forklare =/
kariuss Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Jeg vil si jeg tror det er begynnelsen på rier
Attekattenoa Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Sist tok det faktisk ganske lang tid før jeg skjønte det var rier og ikke mageknip jeg hadde;)
ungmor09 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2009 Kanskje det blir på termindato da.. Spennende og skremmende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå