Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiste heim te foreldra mine i helga.. Da va no greit, men i går blei vesla sjuk.. 40 i feber, måtte gje ho stikkpille kver 4-6 time... Ho har sove lite om natta, så dermed har eg og sove lite... Eg så trenge så mykje meir søvn nå kjenne eg... :( Eg har ikkje kunna gått ein meter uten Alexandra hengande på slep... Eg har ikkje ein gang kunna gått på do aleina.. Ingen var god nok, berre mammo... Eg har så dårlig samvittighet for at eg e så sleten, for jento e jo sjuk og mammo vil jo så gjerne gjera alt for at ho ska ha da bra sant.. Sitte å grine å e heilt i fra meg av dårlig samvittighet.... Måtte berre syns litt synd på meg sjøl...

Eg måtte berre spør mannen min om han kunne vera så snill å vera heima fra jobb i måro, siden vesla ikkje kan gå i bgh heller... Og heldigvis såg han kor lei eg va så han skal bli heima:) Så snille mannen min e..

Da e så fælt å bli så sliten av ting du berre må gjennom... I tillegg så har kvalmen vert verre i dag enn tidligere og har sikkert fått UVI... :(

Sorry blei et lite syte innlegg her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har lov å syte nå. Det har vært slik en periode her i huset også nå. Helgdigvis er poden frisk nok til barnehage i morgen, men jeg har blitt nesten sengeliggende pga. kvalmen. Det er en mager trøst, men det er jo verdt det når nurket kommer. Jeg og særlig mannen min prøver å trøste meg med det - det hjelper ikke noe særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...