Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 jeg stusser og reagerer på dette... han jobber på nordsjøen 2x4 og er alltid på jobb hjemme... han er sliten, forstår det, men som jeg sier så har jeg også behov. utroskap er ikke min greie, men kan forstå at noen blir svake på den måten. han ser ikke på meg, får ikke ta på han om vi har seks... hva skal jeg gjøre? er han utro?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 åy, dette hørest ikke noe bra ut da. etter det du beskriver hadde eg tenkt tanken på utroskap vertfall.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Hvordan var sexlivet før da? Og hvordan reagerer han når du tar det opp? Du må ikke automatisk tenke utroskap. Min mann er fullstendig uinteressert i sex, nå er vi nede i 1 gang pr mnd (da tror jeg han gjør det kun for min del fordi han vet at jeg lengter etter det, men hele seansen varer max 5 minutter og ingen kyssing eller øyekontakt eller noe), og han er ikke utro (vi er sammen hele tiden) - han har aldri vært interessert i sex og det må jeg bare forholde meg til så lenge jeg vil være sammen med han. Er dette noe som plutselig har dukket opp kan man selvsagt lure men husk - han kan plutselig få f.eks en depresjon eller noe annet som tar fra han lysten! Ta dette opp med han på en måte som han ikke oppfatter som mas eller stress, vis at du er åpen og interessert i hans side av det. Og viser det seg at han er utro skal han selvsagt få konsekvenser, da er all forståelse borte :-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Hadde samma problemet med samboern min... fannt fort ut at han faktisk var utro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå