Gå til innhold

Har dere lyst å vite kjønnet hvis dere kan?


Perledykkeren

Anbefalte innlegg

Jeg venter nå nr 3 og har IKKE visst kjønnet på de to første før jeg har holdt de i armene mine og det har vært utrolig spennende, MEN så er jeg så vanvittig nyskjerrig også da.

 

Tror jeg vil vente denne gangen også....Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaj ja ja! :)

 

Er så utrolig praktisk, visste det med første mann og det syns jeg bare var kjempefint. Så om vi ikke får vite det på hoved UL tar vi priv for å vite. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den gammeldagse sorten jeg da.. Synes det er en sjarm med å vente til den kommer... men er selvfølgeli spent.. og ser mye av det praktiske med å vite:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også gjerne vite kjønnet! Drømmer om jente denne gangen, og har veldig jentefølelse og jeg vil gjerne vite om har har rett eller ei. Syns det er greit å forberede både oss voksne og søsken på hvem det er som kommer også.

 

Har hatt veldig guttefølelse med de to forrige og det var de, så nå er jeg veldig spent på om det er reelt eller om det er fordi jeg ønsker dem en lillesøster? Misforstå meg rett - jeg blir like glad uansett hvilket kjønn det er altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med nurk i magen :-)

Jeg venter også nr 3. har en av hver fra før og visste med begge hva det ble, men magefølelsen sa det før vi fikk bekreftet det. Denne gangen kunne jeg tenke meg å vente og la det bli en overaskelse, men mannen min er så utrolig nysgjerrig at han klarer nok ikke vente og heller ikke unngå å si meg noe! hi hi føler at jeg venter gutt denne gangen, men er tidlig ennå!

 

Uansett spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skal ikke vite det. Man er så mye ute å shopper den første tiden uansett, cafe å slikt....og gaver, så trenger ikke ha det spikra i rosa og blått-. Storesøsken bryr seg ikke om det kommer jente eller gutt, så trenger ikke forberede de på noe.

Ser for meg det er utrolig spennende å gå til fødsel med en stor hemmelighet i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min vil gjerne vite kjønnet, så da blir det nok til det - hvis det er mulig å se da! For meg er det egentlig det samme, men det ER jo litt greit å vite det på forhånd da!! Er jo litt koselig å kjøpe litt jente- eller gutteklær. Selv om jeg kommer til å være litt forsiktig med rosa og blått selv om vi får vite kjønnet. Har jo hørt om folk som har fått beskjed om at de venter jente, og har handla inn masse rosa, og så kommer det ut en gutt. Og omvendt... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror vi sier som sist, at vi vil vite det om de klarer å se det, men trenger ikke lete noe voldsomt :) fikk ikke sett det sist, var veldig spennende..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil vite. kan nesten ikke vente. :)

føler det er en gutt. men drømte om jente en natt her...så er usikker.

har en datter fra før. følte da det var jente, stemte den gangen.

for meg er det samme hva det er :)

men vil vite hva det er iallefall...jeg greier ikke vente. er alt for nysgjerrig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...