Gå til innhold

Sikkert vært oppe en million ganger - Men hva er ditt beste tips til bleislutt? =)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La baken lufttørke og smør med inotyol.

Skrevet

Mitt beste tips tror jeg må være å ikke mase! Lillemann sluttet tidlig med bleie, og vi hadde ikke stresset med det..

Han syns det var spennende å gå på do. og sluttet i løpet av en uke. da var han litt over 2 år.

Skrevet

oi jeg trodde det stod bleieslutt :) Veldig flau nå :-)

Skrevet

Det SKULLE stå bleieslutt =) Så flau trenger du ikke å bli =) Takk=)

Skrevet

Tror det er jeg som leste feil. Trodde det stod bleieutslett ;-)

Skrevet

Trodde jeg også, Mamma'n til Lillemann :)

HI: er det bleieslutt eller bleieutslett du mener?

Skrevet

Hi hi.. ja da er jeg med igjen! Kanskje prøve å gjøre dogåinga litt spennende også.. Og for all del ikke tvinge de små på do, da tror jeg det tar enda lenger tid!

Skrevet

ikke tenk at småen skal slutte med bleie, tenk heller at han skal lære å tisse i do.

Skrevet

Det skulle stå slutte med bleie, altså bleieslutt.. =) Gikk litt fort i svingene her =P

Takk for tips..

Han tisser allerede på do, men det stopper der.. Har prøvd han uten bleie, men da blir det uhell.. Dersom jeg spør om han vil på do så sitter han bare der, i evigheter =) Og når jeg prøver å forklare at han må gå på do viss han må tisse så svarer han bare ja, men gjør det ikke likevel =) Forventer jo ikke at han skal kunne dette på 1-2-3 men...

Skrevet

tror jeg må si ikke press og ikke mas. datteren vår ville ikke sitte på do. eg prøvde et par ganger å sette henne der men hun ble kjempe sint. men så lot jeg være og plustelig en dag ville hun på do.. da var hun 2 år og 2 mnd

Skrevet

Sliter med nesten det samme selv, gutten er 3 år, vil gå på do, tisser og bæsjer på do, kjenner at han skal bæsje, og noen ganger også tisse (har sagt det ett par ganger), han vil også gå med truse, meeen når han har på truse så vil han ikke på do, spør han om han skal på do å tisse og da svarer han "nei, har ikke tissa ennå..".

Så det virker som at han tror at han må på do etter at han har tissa :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...