tja:) Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Trenger hjelp av dere som har skodilla nå Da jeg var ute i byen i dag så jeg et par herlige sko på ei dame, akkurat sånne som jeg har behov for! Var desverre ikke tøff nok til å gå bort til henne å spørre hvor hun hadde kjøpt dem...Så da satser jeg på at dere kan hjelpe meg istedet:) Skoene/støvlettene jeg leter etter er svarte og i skinnimitasjon og går ca til ankelhøyde. De er helt flate under, og ser ut som de er myke og deilige å gå med. Skoene var også litt vide rundt ankelen, slik at en har god plass til å putte buksa nedi, altså videre enn "vanlige støvletter". Ååh..merker at jeg ikke gjør det enkelt for dere, men det er jo lov å håpe at noen har observert en slik type sko! Takker for all hjelp:)
tja:) Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. januar 2009 Glemte å si at de er runde foran, omtrent som ballerinasko:)
Mamsen og lillegutt Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 http://www.ecco.com/no/no/kolleksjon/damer/casual/16633/00101/detail.do disse kjøpte eg.....UTROLIG god å gå med.... Men er nok ikke disse du tenkte på
tja:) Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2009 Takk for tipset:) Men det var desverre feil ja.."Mine" sko hverken lisser eller pynt av noe annet slag. Merker at det er fryktelig vanskelig å forklare ut ifra et bilde i hodet, men håper jo likevel at noen skjønner:)
~sjiraff~ Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 www.dinsko.no gå på lookbook og nest siste side.
tja:) Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2009 Tusen takk:) Jeg likte faktisk det andre paret på nest siste side best (de brune), selv om de var hakket høyere enn hva jeg hadde tenkt, i tillegg til at de hadde litt pynt! Hmm, kanskje jeg må ta meg en tur på Din Sko. Takk igjen:)
kleenex Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Hei prøvde noen som kan ligne på din beskrivelse på dna sko i går
tja:) Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2009 Takktakk for alle gode tips:) Tror nok det blir en shopping-tur i byen i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå