☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Skinn/hud eller stoff? 3+2+1 eller hjørnesofa? Hvis du skulle hatt ny sofa hva ville du kjøpt med andre ord?
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 vi har skinn... hjørnesofa med sånn sjeselong (eller hva det nå heter...) Og den er ny altså )
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Micofiber. Vi liker hjørne, for da møtes vi på midten og ser tv.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Vi har 3+2 seter nå og det er helt greit, men jeg savner hjørnesofaen vi hadde tidliger. for det er bedre å ligge i svingen (hjørnet) når man ligger å slenger på sofaen:-)) Jeg er i grunn veldig fornøyd med stoff, tidligere hadde vi mikrofiber og det er helt knall.
erteposen + 4 Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Er ikke fan av veldig store grupper eller hjørnesofa, men vi har vel heller ikke bruk for det. Liker godt en sofa med stoler til, og de trenger ikke komme fra samme kolleksjon. Har en gammel, sort, slitt italiensk 2,5 seter selv, og det er jo greit å vaske bort skitt. Er vanskelig, men synes ofte nye skinnsofaer er sterile og litt harde. Hadde vært nøye med valg av skinn:) Har sansen for ullstoff på sofaer i bolia stil. Måtte jeg ha to sofa og en stol, hadde jeg sterkt vurdert å kjøpe en form for hjørnesofa.
Musemor med tre søte små Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Hud hjørne. Har akkurat bestilt en ny selv
It's all about me Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Har hjørnesofa med sjeslong i micofiber. Microfiber er genialt i så form at det er varmt som stoff, men like lett å holde rent som skinn. Flekker trekker ikke inn og kan bare tørkes av med en fuktig klut. Det eneste negative med det er at smuler er vanskelig å børstes bort du må ha tørr microfiberklut eller fuktig annen klut av noe slag. Og smulene vil du nok ha bort for de kjennes så godt. Du aner virkelig ikke hvor mye smuler som havner i en sofa før du har hatt microfibersofa, ha ha ha.
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2009 Hehe,smuler er det verste jeg vet:) Mest hjørnesofaer ute og går hittil. V har kikka på to 3+2+1 og en hjørnesofa og er SÅ usikre.Eller mest meg,tror sambo er mest opptatt av godstol;) Vil dere si at hjørnesofa er mest praktisk med småbarn eller ett fett?
~sjiraff~ Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Jeg drømmer om hjørnesofa med sjeselong i stoff (mørkt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå