RTL Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 hvordan er det med testerne fra uke 2? jeg er seks dager over nå, men får bare negative tester
Prøver =) Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har også bare fått negative tester men ingen mens... Men tok test på ikm dagen da, så kan være at det var litt tidelig. Skal på fest til helgen så da tester jeg fredag og om den er negativ så er nok bare syklusen tullete etter p-plaster..men trasig å gå slik å vente, kjenner omtrent ikke noe.
Frk Marge Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 snaue 2 dager over (siden viseren har tippa over til mandag), har ikke testet siden lørdag, men nå venter jeg noen dager. negativ CB lørdag (IKM), og ingen tegn til mens foreløpig...
MaMia♡ Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 jeg er 5 dager over ikm nå, men har ikke testa, for jeg vet at jeg ikke er gravid. og jeg har hatt mye syklustull siden jeg slutta på pilla i sommer. Så jeg venter igrunn bare på den at den teita tanta kan komme, så vi kommer igang med neste pp...
RTL Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2009 negativ test og ingen mens i dag heller.. snart syv dager over nå.. herreh!!! frustrerende altså..
Frk Marge Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 da var håpet over for denne gang... mensen kom helt uten forvarsel i dag. NÅ har jeg murringer, men de har kommet flere timer etter at blødningen plutselig kom... merkelig hvordan kroppen oppfører seg anderledes nå når jeg prøver???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå