Gå til innhold

Er det greit à sende byllupsinvitasjoner gjennom mail??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte à gjòre det... Lage en fin invitasjon, og sà sende det via mail...

Men er det rart à gjòre det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jeg ikke ha gjort selv, og ville ha syns det var sært om jeg fikk det på mail selv.

Skrevet

ville sendt i posten.

syns det er en uting med denne mailen til alt egentlig, ikke på langt nær så koselig..

Skrevet

Det ville jeg aldri gjort.. og hadde nok hevet øyenbrynene om jeg hadde motatt det. Vill spurt om det var tull.

Skrevet

Jeg synes det høres rart ut, ja.

Det blir litt halvhjertet og hastverkspreget synes jeg.

Hvorfor ikke ta den fine invitasjonen, skrive den ut på flott papir og sende den i posten? Det er ikke så veldig mye mer arbeid.

Jeg lagde også invitasjonene selv, men kjøpte fine litt tykke ark med svakt mønster på bokhandelen og skrev ut invitasjonene.

Det blir liksom litt mer "sjel og omtanke" i det da.

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det, om ikke det er veldig bra gjort. Fikk en invitasjon til vennefest på mail og da var det en kortfilm i 1920 mafistil:) Får jo ofte oppfølging på e-post om det er noe spesielt mht overnatting osv.

Skrevet

Nei vet du hva, det synes IKKE du kan gjøre...

Det hadde jeg synes var kjempe rart!

Skrevet

Jeg er selv en veldig uhøytidlig person, MEN bryllupsinvitasjonen den SKAL i posten.

....med mindre du skal gifte deg på tinghuset i olabukse og feire på McDonalds.

Skrevet

Har alle som skal komme en e-post de flittig bruker da?

De fleste besteforeldre/oldeforeldre har vel ikke pc en gang.

Jeg personlig hadde syntes at det var utrolig rart, så hvis du er ute etter at folk skal reagere så kan du sende e-post. For meg virker det simpelt og upersonlig. Bare min personlige mening

Skrevet

Vi har fått det 2 ganger, og tenkte ikke sånn veldig over det egentlig...tenkte det var litt uvanlig, men greit.. mulig at de skreiv den ut til slekta si da, det vet jeg ikke..

Tror kanskje jeg ville sendt i posten selv men..

Skrevet

Nei, det er ikke greit. Heller ikke sms. Noen ting er det bare posten som duger til.

Skrevet

Jeg fikk invitasjon per sms en gang. Da var det snakk om en rask vielse i hverdagsklær hos byfogden og kinamat. Sms var i et slikt tilfelle helt ok for da ga det de rette forventningene ....

Men om dere skal gjøre litt ut av det er det koselig å få en invitasjon i posten. Jeg sparer alltid på invitasjonene for å minnes anledningen sammen med takkekort, samhefte ol :-)

Skrevet

Nei jeg synes det ikke er greit aa sende bryllups invitasjon paa mail. Synes viktige invitasjoner skal gaa gjennom posten derav bryllupsinvitasjonen.

Skrevet

Det syns ikke jeg noe om.

Bryllupsinvitasjoner syns jeg bør komme i posten.

Skrevet

Jeg personlig ville ikke reagert pà en slik invitasjon via mail, jeg hadde tenkt à lage dem med powerpoint, med linker til plassen, bilder, overnatting, osv. Men greit à hòre med flere hva folk kanskje synes.

Da tror jeg jeg sender dem via posten ;-)

Skrevet

Ville nok ha sendt selve invitasjonen i posten ja men så kan du jo sende en suplerende e-post om overnattingsmuligheter o.l. Så koselig å gifte seg. Vi har vært forlovet noen år nå men bryllupet lar vente på seg. Husbygging og konfirmasjoner annenhvert år fremover her i huset;

Skrevet

Kongesvar "Frokostquiz er best"! Ser for meg femretters, iført kjole&hvitt på Mac'n;)

Skrevet

hadde synes det vært superstusselig å få det på mail!

Skrevet

Jeg er litt uneige med flertallet her jeg da. Hvis du klarer å lage en flott invitasjon på data synes jeg det er helt ok å sende den pr e-post.

Synes også det er hyggelig å få ting i postkassa, men har fått noen stusselige bryllupsinvitasjoner i posten og heller da en fansy en på e-post :o)

Skrevet

Jeg ville kombinert det hele jeg.

Kanskje dersom du er litt kyndig så sender du vanlige kort i posten, med link til en liten "hjemmeside" som du setter opp med all informasjonen. Send også lenken på mail.

Så kan du lage en hyggelig liten side hvor du lenker til sted, tider, kriken, kart, adresser og evt ønskelister.

Smart og festlig, men for all del, vær også litt tradisjonell og send i posten!

Skrevet

Jeg har fått to bryllupsinvitasjoner på mail jeg, synest det var helt greit, fine var de også. (men send i posten til evt gamle som ikke har pc)

Skrevet

Nei det ville jeg ikke gjort.

Sånne ting bør sendes i posten.

Skrevet

Nei det ville ikke jeg ha gjort!

Skrevet

Hadde jeg vært din gjest er det ikke sikkert jeg hadde lest den en gang :0(

Mail blir lest sjeldent og når jeg leser invitasjon er det som oftest invitasjon til ett eller annen klubb ting tang så de leser jeg ikke...

Skrevet

nei det ville ikke jeg gjort.

synes det er mye mer tanke i å sende det pr. post jeg da... mye mer personlig liksom....

aldri hørt om noen som har gjort det sånn faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...