snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 kan jeg plannlegge en spa helg i påsken da er jeg 29 uker på vei... noen som vet??
SokkeLaila Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Du skal visst være forsiktig med visse oljer som de noen ganger bruker i spabehandling.. Hvilke oljer det gjelder og hvorfor du skal unngå dem husker jeg ikke.. Og så er det den evige diskusjonen om offentlige boblebad, da..!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 takk ..antar de vet dette på spaet, da for jeg snakket med de i dag da måtte man opgi de på forhånd om man er gravide...
River Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Noen spasteder har tilbud om spapakker til gravide, så det er nok bare til å forhøre seg før du bestiller.
Julie09 Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Ingen problem. Jeg var på spa i uke 15. Der er så flinke atte. De vet hvilken oljer de kan bruke. Du kan også spørre om å få lukte på olja, noe er jo litt følsome på lukt i svangerskapet. Koooos deg og nyyyyyy det :-))))
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2009 takk gleder meg masse skal bli godt med et avbrekk
Mage Mi Sa Jo Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 bare nyskjerrig men hvor skal du. har fått gave av pappatil spa men vet ikke hvor jeg bør dra.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2009 vi skal på hotel en helg ned under sauda et sted de heter spa noe.... hm ikke så mye hjelp men husker desverre ikke hva de het.... venter på tilbud fra hotellet
AdrenaLine Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 Jeg vet ikke hvor du er fra, men Holmsbu på Hurumlandet er fint synes jeg. Vært der et par ganger. De har egen behandling for gravide, basseng, boblebad (om du tør), badstu og tyrkisk dampbad. Ellers er det jo kommet nytt spa i Son som sikkert også er bra. Vet også at de er veldig flinke i Sverige, men dette kommer vel mye an på hvor du er fra...
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. januar 2009 jeg er fra hordaland så vil ikke dra så alt for langt er 4 timer og 15 min dit vi har valgt å dra føler de holder. med tanke på man blir lett sliten osv sliter litt med ryggen alt så tar ikke for store sjanser... men takk for alle svar svært takknemlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå