Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nedentil.. flere som har det sånn? Kjenner det liksom når jeg står/sitter/går/ligger, til og med når jeg snur meg i senga. Kan ikke huske at jeg var sånn sist gang egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja kjenner igjen det der ja :) typisk hvis man har bekkenløsning de symptomene du beskriver. Kan trøste deg med at det blir bedre (eller så venner men seg til smerten å lærer å avlaste)

Beskrev det når jeg fikk det i starten til en venninne som følelsen av når du tryner ned på en stang på sykkelen. hahaha skjønner hvorfor hun mente at det ikke fristet sånn med det første å bli gravid :D

Skrevet

Jeg har det akkurat sånn du beskriver. Hodet var festet da jeg var hos jordmor for 2 uker siden, og har lenge hatt dette presset på bekkenet, men dette er liksom litt annerledes, lenger nede eller ute hvis det kan sies sånn. Lurer og på hva dette kan være?

Fint hvis noen vet hva dette kan være og kanskje gjøre oss litt klokere:-)

Skrevet

Jeg og har dette! au au au...

Skrevet

Jeg har ikke vært plaget med bekkenløsning i det hele tatt altså, så jeg har ingen andre smerter. Det er jo liksom ikke smerte heller, bare sinnsykt ømt.Har ikke noe å si for f.eks sex. Er vel kanskje ungen som rører mye på hodet nedi bekkenet eller no, har jo født før, så det er vel bedre plass der nå.. Er litt småhoven også egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...