snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 kan jeg plannlegge en spa helg i påsken da er jeg 29 uker på vei... noen som vet??
Lykkekløver Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Ja det kan du. Jeg har vært å spa i dag faktisk:) Utrolig deilig! Du kan ta ansikt og fotbehandlinger, ellers har de også egne pakker som er sammensatt for mor. Vanlig masasje kan man derimot ikke ta. Du sier bare ifra at du er gravid når du bestiller.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 takk åh nå gleder jeg meg virkelig åh jippi
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Bare en liten ting: Noen (men ikke alle) er såpass plaget av vena cava-syndromet under svangerskapet, at det ikke er fysisk mulig å ligge så lenge på ryggen som man kanskje gjør ved enkelte spa-behandlinger. Derfor kan ikke jeg dra på spa etter at jeg har passert uke 20... Men jeg har fått en 'Snart mamma' spa-time av mannen min, som jeg skal nyyyyyte allerede i neste uke. Gleder meg! =)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2009 åh snakket med hotellet de hadde egne behandlinger for gravide...
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Så bra:-), da har de helt sikkert oversikt over vena cava. Da får du (hvis du da er plaget med det) tilbud om en slags pute for å ha under høyre side av bekkenet/ryggen for å fjerne trykket fra venen. Ordner seg;-) Da er det bare å begynne å glede seg!!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2009 takk skal huske de... siste turen alene før baby kommer så blir kjæreste tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå