mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har forsøkt å svare på hesteinnleggene dine tidligere uten hell. Skal du begynne å ri, eller er du bare stalljente så lenge? Jeg hadde et ønske om å ri i voksen alder, men det var før bekkenløsning..... Men jeg lurer på om det hadde latt seg gjøre å ri selv med bekkenløsning???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Hehe, du ler du! Mer sannsynlig at jeg ender opp som hestehvisker enn rytter!! Jeg er kun med som mamma jeg. I utgangspunktet iallefall:-) For det er virkelig veldig koselig å være i stallen sammen med jenta mi! Og at jeg samtidig kan "tilvenning" blant de store, vakre skapningene er jo fantastisk:-) Jeg skal sikkert opp i salen, men ikke nå på en goood stund:-) Å ri med bekkenløsning høres ikke ut som noen behagelig seanse. Men hva vet jeg? Frøkna var fryktelig støl og stiv i understellet etter første rideturen, siden det var noen mnd siden sist. Så det tar nok på. Men jeg skal jammen høre med de som eier gården:-) Kanskje vi kan bli stalljenter vi også:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 Ja, jeg vet vel innerst inne at man blir støl i understellet når man rir. Men det er ikke sikkert det gjør vondt verre, og smerter tåler jeg. Det hadde vært gøy altså, men det høres ut som om du er en smule reddere for de store dyrene enn det jeg er. Men du er på vei framover virker det som:-)) For av og til tar jeg gjerne litt smerte for å føle meg så "normal" som mulig......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Bli med opp i stallen en dag da!!! Artig å hviske litt med dyrene;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2009 Ja kanskje jeg skal gjøre det:-) Hadde vært gøy, vi får se om vi finner en dag som passer:-) Så kan du være Sølvpilen og jeg Billy the kid :-DDD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Jippii:-) Eller kanskje jeg bare skal være Tinka!! Det er forresten to hunder der også. Og de skjønner du....de hvisker jeg masse med!!! Er liksom mer min size! Men varmedress og kakao på termos er påbudt, for det er kaldt altså:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2009 Varmedress er helt selvfølgelig for en som bor på landet sånn som meg:-) Kan skaffe meg Felleskjøpet-caps også jeg om det er påkrevet:-DD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Hahahaha, neida, ikke nødvendig! Er ikke sånn gård ser du:-) Det er private som har kjøpt en gård og shinet og pusset opp, bygget stall og ridehus til døtrene sine...heldige jentene! Veldig søte mennesker! Og svært langt fra Felleskjøpet:-)
Karomamma Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Ha ha, hestehviskere. Veldig bra, jeg synes jeg ser dere!!! Men er sikkert moro da .) Har jeg forresten fortalt at oldefaren min var hestehvisker på ordentlig? Det var yrket hans altså, å reise rundt fra gård til gård og "snakke" med gærne hester. Det er helt sant!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. januar 2009 #10 Skrevet 12. januar 2009 Kult å høre! Det er fascinerende å se hestehviskere jobbe!!! Kjenner ei som også jobber som det og de kommuniserer faktisk med dyra! Datteren har også opplevd å overvære dette og var helt stum av beundring etterpå:-) Og det var ikke fleip når jeg skrev at det er mer sannsynlig at jeg ender som det enn som rytter altså;-D Er mer min greie for å si det sånn.
Reveenka Skrevet 12. januar 2009 #11 Skrevet 12. januar 2009 Det er så moro med hest, vi driver også på! Tilogmed jeg gikk på kurs i høst, det var skikkelig artig - vi var fem mammaer som hadde stått og sett på i fem-seks uker, før vi hoppet på kurs vi også. Og ja - det merkes, mest øverst i låra.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå