Lady-alice Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 hei.. først må jeg beklage for litt ekle spørsmål men må spørre!! kl 8 i dag tidlig så tok jeg min femte sprøyte med puregon. har hatt litt stikninger nedimagen,mest på høyre side..har hatt litt ...men bare litt hvit utflod. MEN, var på do istad og da var det masse blankt slim på papiret og det var ikke lite..fordi jeg fikk det gang på gang på papiret...huff dette er jo litt flaut men må jo spørre. er dette eggløsningslim jenter?? tenk om dette ikke er bra...tenk om alt har vært forgjeves..nå er jeg litt bekymret om jeg har eller har hatt eggløsning av meg selv:( skal ikke på UL før torsdag 15 åååå altså---=(er redd jeg nå-----hva er normalt??? takker for alle svar...og "historier"om egne erfaringer/opplevelser klem
MK73 Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Nei, det er ikke EL-slim :-) Det er veldig vanlig med mye og slimete utflod i stimuleringsfasen, det har jeg hatt hver gang - men det er ikke et tegn på at du har hatt EL. Så lenge du har tatt sprayen din som du skal så går dette nok helt fint. Lykke til!
Rose69 Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Jeg var også veldig redd det var EL-slim, men det var det ikke.Men ikke rart at man lurer gitt!
Lady-alice Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2009 åååå nå ble jeg glad=)takk for svar. er så spent for den nærmeste framtiden...og kjempe redd for at ting kan gå galt. joda...har vært flink med sprayen min.beygnte på den den 21 desember med to spary to ganger daglig(morgen/kveld). når jeg begynte på sprøytene den 7 januar så ble det ett spray to ganger om dagen(morgen/kveld) så da er det normalt da....det var godt å lese... klem
ES76 Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Har du fått dato for uttak? Jeg begynte på sprøyter 8. jan - og nå begynner jeg å merke litt nedi magen...håper ikke det blir for ille før fredag da jeg skal på kontroll...er så redd for å bli overstimulert (går på 300 IE) Nå er jeg litt øm når jeg klemmer på magen, og har litt stikninger av og til . Kjenner du noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå