Crazywoman Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 HAHAHAHAHAHAHAHA..!!!!!!!!!!!!! Da har de ikke fått han våkne lille karen min for å si det sånn..... Første sov MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYE bedre. Har ikke sovet en hel natt siden småtten ble fødd......
MintCondition Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Stemmer for meg Nå sover selvsagt ikke yngstemann natta over enda, all den grad han er to uker, men generelt sover HAN mye bedre og JEG mye bedre, enn søstra og jeg gjorde for tre år siden
Crazywoman Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 Så heldig du er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
NrToKomIJuli Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Enig med Crazywoman. Jeg bare konkluderte med at jeg IKKE var med på den undersøkelsen når jeg leste FB. Med førstemann hadde vi EN våkennatt, og da varte den til 0400. Bortsett fra den natta, sov hun som en engel hele tiden. Han vi har nå derimot... hjælpe min! Jeg har gått i koma siden han ble pressa ut. Aldri nok søvn. De svarte ringene under øya mine har flytta inn! Og det ser ut til å ta litt tid før jeg får flyttemeldinga fra dem ... zzzzzz
Joikaboll@ Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Denne artikkelen handlet vel om at erfarene mødre sov bedre da vi "tar ting litt enklere". Husker med første så var jeg oppi senga hennes med en gang det knirka litt. Nå med Linus (nr 5) sover jeg over alle knirk og smålyder, han får da jammen sette i et godt hyl før jeg våkner ;o) Det var hvertfall slik jeg forstod artikkelen, at det hadde ikke så mye med hvor mye/godt barna sov.
MintCondition Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Førstemann sov ikke en hel natt før hun nærmet seg ett år da, så jeg syns det er deilig med en litt roligere type denne gangen altså Hvor gammel er din yngste da?
Crazywoman Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2009 Joikaboll: her kommer det ild ut alle åpnonger ved første pip...så for husfredesn skyld har jeg ikke mulighet til å ikke hoppe til... Føler meg helt frynsete etter 6 mnd uten søvn...hehehe. Her har vi ikke mu,lighet til å la han sutre/lage lyd i fem minutter og se om han sovner selv for han tar helt av på første hyl. Sukk.... Lurer på hvordan han skal lære seg å sove hele natten.........sukk og atter sukk:)
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Jeg må si at jeg sover bedre i den forstand at jeg er mye mer avslappet til det hele og ikke våkner uten at en av ungene vekker meg. Med første kunne jeg våkne mens han sov og gå og sjekke at alt sto bra til med ham. Denne gangen sover jeg når ungene sover. Så sånn sett sover jeg jo bedre enn sist, selv om jeg nå har to små hvor den ene garantert våkner opptil flere ganger og den eldste godt kan finne på å trenge hjelp til ymse iløpet av natta.
Odine! Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Høres kjedelig ut - for å si det mildt. Håper det snur seg snart. Jeg tolket også artikkelen som Joikabolla - at mødre med barn fra før sover bedre over småknyst - og når babyen er omtrent som de foregående barna.
Joikaboll@ Skrevet 11. januar 2009 #11 Skrevet 11. januar 2009 Hehe.... ild ut av alle åpninger ja.... har en slik en jeg også, men han sover jeg over, hender han vekker Linus og da er det gjort Kanskje du skal vurdere å la han sove i vonga ute et par netter, slik at mor kan få litt god søvn ;o) Nei, huff.... det er ille når det står på som værst. Han vekker vel søsken også om han skriker litt, sånn er det hvertfall her. De to eldste er heldigvis blitt så store at dem sover over.
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #12 Skrevet 11. januar 2009 Stemmer IKKE her nei, hehe... Nummer tre var den sov desidert dårligst som baby enda så rolig og avslappet som jeg var.
Gemini77 Skrevet 11. januar 2009 #13 Skrevet 11. januar 2009 Det har vel ikke noe med hvordan barna er, men at mødrene ikke våkner og sjekker barna mens de sover etc. Husker jeg kunne våkne og sjekke om sønnen min pustet. Det gjør jeg aldri lenger. Det har da ingenting med at man som erfarne mødre får barn som sover bedre.
erteposen + 4 Skrevet 11. januar 2009 #14 Skrevet 11. januar 2009 Det stemmer på meg og de vi kjenner med barn. Husker spebarnstiden som slitsom med førstemann, og jeg hoppa ut av senga hver gang han klynka:) Minstemann hadde jeg ikke tid til å dulle sånn med siden eldstemann var hjemme og i en krevende alder. Fikk ikke så god sørvice nei..
Crazywoman Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 11. januar 2009 Nei om det var slik at erfarne mødre får barn som sover bedre så er jeg ikke så veldig erfaren. Hehehehehe. Mente bare at her er det ikke ro i huset selv om jeg har hatt barn før......... Sukk sukk:) Og ja, han vekker hele nabolaget når han først begynner.... vi lurer på om det er en liten drama king vi har fått:) Er tørr, mett varm etc etc men hyle det skal han....huff....
Crazywoman Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #16 Skrevet 11. januar 2009 hehe. Jeg går i skytteltrafikk mellom eldste og yngste...........
lille sprelle Skrevet 11. januar 2009 #17 Skrevet 11. januar 2009 hehe - vil si at uerfaren mor sov godt (var riktignok svært syk da...), mens uerfaren far sov særdeles dårlig.....
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #18 Skrevet 11. januar 2009 Tror du ikke mer at det er snakk om at ettersom man blir mer erfaren så bekymrer man seg mindre og sover bedre da? Altså at det ikke betyr at baby nr to sover bedre enn nr en liksom?
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #19 Skrevet 11. januar 2009 Stemmer her for min del nå i hvertfall.....har vel noe med at jeg føler meg tryggere enn feks da jeg fikk min eldste og nærmest sov 5cm over madrassen og spratt opp for den minste lyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå