Gå til innhold

Nå har jeg barnehagegutt :)


su-su-susa-i-hodet m/rampegutt

Anbefalte innlegg

..Og det går kjempefiiint! Vært bhg unge i en uke nå.

Han storkoser seg sammen med de andre ungene, sover greit og spiser som en hest :D

Egentlig er han skikkelig mammadalt, men det har ikke vært noe problem.

Førsteinntrykket på de ansatte er veldig bra, syns de er flinke:)

Foreløpig er jeg arbeidsledig, så kjører mini til bhg til frokosten 08.30, og henter han rundt kl.14. Klart han er sliten etter en dag i bhg, men er i strålende humør! :D

Det er så koselig å hente han, for når han ser meg brer det seg et stort smil i det lille søte fjeset hans, og strekker armene mot meg, eller kommer ålende i full fart! Sånt som virkelig smelter et mammahjerte <3

 

Jeg gruet meg veldig til han skulle begynne i bhg, men det har altså gått over all forventning! :) Noe som hjelper veldig på den litt dårlige samvittigheten jeg har for å sende han dit så tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempeflott at d går så bra:o) Eldste datteren min begynte når hun var 8,5mnd og d gikk også veldig fint. Jeg jobbet i samme bhg selv da, så følte at jeg fortsatt hadde litt "kontroll";o)

Som sagt så jobber jeg i bhg og ser at d stort sett er lettere for de under året enn de over et år å tilpasse seg, men bare for å "advare" kan d komme reaksjon etter en stund selv om d ikke har vært tidligere...men behøver absolutt ikke asså;o)

 

De har absolutt ikke vondt av å gå i bhg heller etter min mening, de har heller stort utbytte av d. Eldste datteren min ble veldig fort selvstendig, er sosial og tilpasser seg lett.

Så ikke vær lei deg han har d nok helt topp, og som jeg selv har merket er man da mye flinkere til å benytte den tiden man har etter de kommer fra bhg ti kvalitetstid enn når man går hjemme me de hele dagen:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er klar over at det kan komme reaksjoner etterhvert, iallefall når han blir litt større og virkelig skjønner at jeg DRAR etter å ha levert han!

Og de to-tre første dagene drømte han mye på natta, bråvåknet og skreik, men det har ikke skjedd flere ganger. Er nok alt av inntrykk som fordøyes og kan gi litt urolig søvn tenker jeg..

 

Jeg er også av den mening at de har godt av å gå i bhg, spesielt han som er førstemann og ikke har andre søsken, og omgås andre barn lite sånn ellers :)

Så får han sosialisert seg, lærer å omgås andre barn og voksne +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir mange nye inntrykk for en liten, men går sikkert bra. Snart gjemmer han seg når du henter han og vil ikke hjem ;o) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille begynte nå i januar i barnehagen og det går også supert=)

Kjempe godt å se! Storebror går i samme barnehage og det er jo litt stas..han løper inn å "passer på" lillebror så ofte han kan;)

De er jo så søøte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille beg også nå i jan..han stortrives:)

Storebror "passer på" han da..hi hi.. Han er opptatt av at alle skal vite at det er hans lillebror!! Så søte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...