Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svimmel når jeg reiser meg, setter meg, flytter meg. Skikkelig ekkelt.

Var mye svimmel med første mann også, men ikke slik som nå. Drikker mye.

Er i tillegg bare 4uker. Vært slik en uke nå. Puppene er så vonde at til og med bh er vondt å ha på! og jeg blir kvalm til og fra. Skjønner ikke at jeg skal blir dårlig så tidlig.. Sukk. noen flere som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sånn i første svangerskap. Svimet av når jeg sto i kø og sånn... Nå har jeg lavt blodtrykk i utgangspunktet så det er sikkert derfor.

Nå er jeg 5+2 og jeg har nesten ikke symptomer enda. Litt murringer og litt såre brystvorter..... Gleder meg på en måte til de kommer, samtidig som det er superdeilig å være "frisk"

Skrevet

Skikkelig svimmel jeg også...har to barn fra før og husker heller ikke at jeg var sånn i de svangerskapa. I dag holdt jeg på å besvime mens jeg skulle lage kveldsmat til sønnen min....aldri opplevd før..nå går jeg å gynger...ekkelt...sikkert pga lavt BT. skal be legen sjekke det på tirsdag..kvalm og uggen og trøtt...mye dårligere form denne gangen, men kom først i uke 6. Nå er jeg i uke 7. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre mht jobben. Vært sykmeldt i en uke pga blødnign..gitt seg nå, men føler ikke at jeg er klar for 100 % jobb. Er sykepleier..en del tunge tak...nei for snakke med legen min....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...