CiljaS Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Svimmel når jeg reiser meg, setter meg, flytter meg. Skikkelig ekkelt. Var mye svimmel med første mann også, men ikke slik som nå. Drikker mye. Er i tillegg bare 4uker. Vært slik en uke nå. Puppene er så vonde at til og med bh er vondt å ha på! og jeg blir kvalm til og fra. Skjønner ikke at jeg skal blir dårlig så tidlig.. Sukk. noen flere som meg?
heisim Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Jeg var sånn i første svangerskap. Svimet av når jeg sto i kø og sånn... Nå har jeg lavt blodtrykk i utgangspunktet så det er sikkert derfor. Nå er jeg 5+2 og jeg har nesten ikke symptomer enda. Litt murringer og litt såre brystvorter..... Gleder meg på en måte til de kommer, samtidig som det er superdeilig å være "frisk"
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Skikkelig svimmel jeg også...har to barn fra før og husker heller ikke at jeg var sånn i de svangerskapa. I dag holdt jeg på å besvime mens jeg skulle lage kveldsmat til sønnen min....aldri opplevd før..nå går jeg å gynger...ekkelt...sikkert pga lavt BT. skal be legen sjekke det på tirsdag..kvalm og uggen og trøtt...mye dårligere form denne gangen, men kom først i uke 6. Nå er jeg i uke 7. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre mht jobben. Vært sykmeldt i en uke pga blødnign..gitt seg nå, men føler ikke at jeg er klar for 100 % jobb. Er sykepleier..en del tunge tak...nei for snakke med legen min....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå