Nemofish Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Vi vurderer å kjøpe oss et kamera nå. Ikke superdyrt. Har ikke så veldig mye greie på fotografering med speilrefleks, så blir å leke og lære underveis. Noen som kan anbefale et kamera? Vet at man ikke kan bruke skjermen til å kikke i på alle slike kamera, men det er et viktig kriterium for oss.
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Hva er superdyrt, da? Vi har liveview på vårt, er et canon 40D.. skjønner ikke en dritt, men blir bra bilder da )
Nemofish Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 Superdyrt var kanskje ikke helt det ordet jeg skulle brukt! Men helst under 5000... Så da snakker vi kanskje heller billig, til speilrefleks å være...
*Udon'tKnowMe* Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har et canon 1000d og er strålende fornøyd med det.. det er lansert som et nybegynner kamera =) Men du kan ikke se på skjermen da når du skal ta bildet... viss det var det du mente??
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har Canon Eos 450 D, fikk til bursdan min, så er ikke sikker på hvor mye det koster.. Men det er ett knallkamera og har Liveview...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå