Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når kan de holde hodet oppe selv? mini holder det oppe i ca 10 sek når hun ligger på brystet vårt.. er litt redd det kan væe skadelig så jeg lurer på når sånn ca de kan ligge på magen på teppet å trene nakken f.eks..

er vel veldig inividuelt da, men bare sånn ca..vil ikke "presse" henne

hun er 9 dager gammel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare la ho trene:=)

Bare pass på at ho ikke blir slengende med hode når du eller andre holder henne.

Gutten begynte tidelig og kikke rundt etter stemmer osv,men jeg holdt alltid hode i begynnelsen så han ikke fikk sleng.av og til fikk han sleng da han skulle legge hode på brystet igjen og syns ikke det så noe bra ut.etterhvert ble han bare sterkere og sterkere.

legg på på gulvet eller magen din så får ho trent litt.det fikk jeg beskjed av hs på 2 ukerskontrollen...så tror ikke det er farlig nei.

Skrevet

Hei 1smule,

Husker deg fra BIM, skrev litt med deg i sommer når du var så bekymret fordi du hadde så mye utslett som klødde. Håper alt er bra med dere, gratulerer så mye med den lille frøkna :o)

Frøkna vår har klart å holde hodet oppe helt siden hun ble født og vi fikk beskjed om at vi måtte bære henne litt med ryggen mot oss slik at hun kunne trene opp musklene på forsiden av halsen også. Det er vel bare å legge dem litt på magen så lenge det ikke er for for lenge av gangen..

Skrevet

heia persille :D husker godt deg ja :):) håper du har det bra. tusen takk :)

håper HS tar kontakt i løpet at morradagen. for jeg renner jo over av spørsmål hehe..

Skrevet

det er bare fint å trene på magen, enten på gulv eller liggende på brystet ditt! De regulerer dette selv, blir de slitne faller hode ned for å hvile..

pass bare på når babyen bæres, da er de jo ikke sterke nok til å holde hodet selv og så stødig uten "sikkerhetsnett"

Fint om de blir vant til å ligge på magen tidlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...