Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 For nå er det visst flere som kommer inn på andres profiler og kan lese pm`er og gjøre forandringer!! Smart å holde stien sin ren rett og slett;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Oi....."løper og sletter" Ha ha ha ha ha :-DDD Ja det bør jeg, for jeg har noen andres adresse på pm og det vil jeg ikke at andre skal se. Ellers er det bare kjedelig for andre å lese:-DD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 Det er sånne pm`er jeg også har tatt vare på tidligere, adr. tlf nr etc, men det er tydeligvis ikke særlig smart lenger!!! For her er det lite personvern for tiden, så har man noe å skjule så bør man holde seg unna rett og slett;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Sånn, da var det slettet. Vil jo ikke angi noen heller da:-) Og de adressene kan jeg jo skaffe meg på nytt, har jo tlf.nr lagret:-)) Men for de som bruker pm støtt kan det kanskje være lurt å ta seg en sletterunde, sånn for sikkerhets skyld:-D
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Da hadde di nok blitt skuffa ja.For hos meg var det ikke noe gøy å snike i. men syns det er veldig useriøst her inne blitt.altså,at slike grove feil ikke fikses,men blir værre og værre.... Bi vel likar i mårra.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2009 Tja, det er det som er så trist, kanskje aldri! For nå er det maaange som har sendt mails og ikke fått svar tydeligvis, og det at de ikke har fått fikset såpass graverende feil er kritikkverdig, så absolutt. Men da gjelder det å ha sitt på det rene, rett og slett. Og den som taler med to tunger blir kanskje avslørt!
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Da burde di legge ned.Syns det har blitt ville vesten her jeg.... Jeg la inn en klage på ris og ros.Men den overså denne lite skrivelystne morromannen glatt.Hadde ikke trodd di skulle svare heller da.
Karomamma Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Å dæven, nå blir jeg nok avslørt som de siste to års konspirator!! He he, neida neida neida. Men personlige opplysninger er ikke kult å publisere, så jeg har slettet to PMer med adresser til noen av dere andre. Det er greit, jeg vet jo hvor jeg finner dere nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå