Gjest Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Synes jeg ser ute-jultrelys og julestjrener og juletre inne i stua hos nesten hele nabolaget her jeg.. Jeg tok ut alt for en uke siden, men nå er det vel på tide for resten av verden også??
melkekua™ Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Juletrelys ute fortsatt synes jeg er koselig ) men alt annet kan de pakke bort hehe.
petite fleur Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Tok alt i dag med tungt hjerte, elsker jula....Men er det ikke noe som heter 20. dags jul da? :-)
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Ja, det er noe som heter at jula varer helt til påske også, men jeg er ikke helt der..
Himmel og hav Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 20.dag er på tirsdag, så da ryker jula her i huset. Det er en tradisjon fra gammelt av at jula varer til 20.dagen. men her i huset hender det at lyskulene i vinduet og utelysa på treet står ut januar. Det blir så mørkt og stusslig uten...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 utelysene kan henge til påske for min del. blir så stusselig uten. jeg pakket bort julen på tirsdag jeg, da var jeg fornøyd. hehe. har bare en "julekule" med lys igjen i vinduet. den skal få henge til påske. hehe.
lol:-) Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Noen er tidlige med å pynte, og andre sene med å rydde jula vekk. Hva andre gjør er jo revnende likegyldig? Selv pynta jeg lillejuleaften, og rydda vekk for en uke siden. Naboen er i julemodus ennå, men jeg sover godt om natta fordi om:-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Alt står her enda - men med masse jobbing, bursdagsselskaper og andre ting har jeg rett og slett ikke prioritert å ta ned julepynten. Den får stå til iallefall torsdag - da skal jeg ikke jobbe vikar på skolen mer, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå