Gå til innhold

Er det ikke på tide å fjerne julepynten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg ser ute-jultrelys og julestjrener og juletre inne i stua hos nesten hele nabolaget her jeg.. Jeg tok ut alt for en uke siden, men nå er det vel på tide for resten av verden også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juletrelys ute fortsatt synes jeg er koselig :o) men alt annet kan de pakke bort hehe.

Skrevet

Tok alt i dag med tungt hjerte, elsker jula....Men er det ikke noe som heter 20. dags jul da? :-)

Skrevet

Ja, det er noe som heter at jula varer helt til påske også, men jeg er ikke helt der..:)

Skrevet

20.dag er på tirsdag, så da ryker jula her i huset. Det er en tradisjon fra gammelt av at jula varer til 20.dagen. men her i huset hender det at lyskulene i vinduet og utelysa på treet står ut januar. Det blir så mørkt og stusslig uten...

Skrevet

utelysene kan henge til påske for min del. blir så stusselig uten. jeg pakket bort julen på tirsdag jeg, da var jeg fornøyd. hehe.

har bare en "julekule" med lys igjen i vinduet. den skal få henge til påske. hehe.

Skrevet

Noen er tidlige med å pynte, og andre sene med å rydde jula vekk. Hva andre gjør er jo revnende likegyldig? Selv pynta jeg lillejuleaften, og rydda vekk for en uke siden. Naboen er i julemodus ennå, men jeg sover godt om natta fordi om:-)

Skrevet

Alt står her enda - men med masse jobbing, bursdagsselskaper og andre ting har jeg rett og slett ikke prioritert å ta ned julepynten.

Den får stå til iallefall torsdag - da skal jeg ikke jobbe vikar på skolen mer, hehe..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...