Turboguri Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Blir helt forvirret av valget på bilsete men står nå mellom disse setene... Noen som har noe positivt/negativt om disse setene?
storebror og junibaby=) Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 er det noen spesiell grunn til at det står mellom disse stolene? og hvor gammelt er barnet?? har ikke hatt noen av stolene selv.Men Vet at M.C.Mobi sitt er like stort i skallet som priori(som går til 18 kg))noe som vil si at det er tvilsomt at det holder helt til barnet er 25 kg. Cosmic har jeg hørt mange synes er tungvindt å montere,og mange misfornøyde. om du titter på nybaktmamma.com og på bilsete debatten der så er det mange anbefalinger av bakovervendte seter. Lykke til er jo en hel jungel der ute,og det var ikke meningen å forvirre deg noe mer,men ville bare komme med det jeg har hørt=)
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Hei! Vi har avta graco og liker det veldig godt. Vi fikk hjelp i butikken til montering. Setet har god hodestotte, noe soner veldig viktig ved veks sidekollisjon. Lykke til i valget, det er jammen meg en jungel;)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Vi har Cosmic comfort, og er veldig fornøyde. Har ikke prøvd noen andre, men vesla er 2 år og 3 mnd, 95 cm lang og sitter fortsatt godt i det bakovervendte setet.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Det sto også mellom disse to hos oss,og vi valgte AG. Det har vi ikke angret et sekund på,er kjempefornøyd med det. Synes ikke det var vanskelig å montere i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå