Randine + 2 små Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Vi skal prøve å få til en liten barnløs kjærlighetsweekend i Trondheim:-) Trenger tips!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Dersom dere ikke er låste på helg så ville jeg ringt litt rundt da prisene varierer veldig ut i fra periode til periode. Rica Nidelven Hotel er jo et kjempe fint hotel med Norges Beste Hotellfrokost 3 år på rad - men dere skal kanskje ikke rekke frokosten ;o) Britannina har jo fine og koselige litt 'gamle' rom. Ellers så har Grand Olav veldig tøffe rocka rom og er et rent rom frokost hotell så der er ikke prisene spesielt høye på helg tror jeg. Bare gå på hotels.com, søk på perioden dere vil til Trondheim så får dere opp alle hotellene og de prisene de ligger ute med.
Joikaboll@ Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Er dere Coop medlem så burde du sjekke ut det. Vi coopet oss en helg i Trondheim for et par år siden, uten barn :-)
Amonym i dag Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Tidligere mente jeg Radisson SAS Royal Garden var et fint og trivelig hotell, men nå synes jeg det har tapt seg litt, litt slitt. Da vi lå på Britannia Hotell fikk vi et eldre rom som ikke var pusset opp og det var ikke så koselig. Men de nyoppusedde rommene tror jeg skal være bra. Men frokosten der er jo helt herlig:p Har ikke overnattet på Rica Nidelven men har hørt mye positivt om det, det er jo et ganske nytt hotell:) Støtter meg ellers på Joikaboll@s forslag om du er coop-medlem kan du få en weekend for 2 til 1498,-. http://www.coophotellkupp.com/index.cfm?area=ebooking&action=home_44&menuid=577&CFID=516036&CFTOKEN=44046223&jsessionid=f0302a0393486328f93d741370175d12f3b4 Kos dere på kosetur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå