mammatiljonathan Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Hei . Jeg er ny i forumet og har akkurat begynt å prøve å bli gravid med nr 2. Jeg bare lurte på om noen vet hvor lenge det regnes fra du slutter på piller til kroppen blir normal igjen og man kan bli gravid? Det er så lenge siden sist jeg var i denne situasjonen at jeg virkelig ikke husker hvordan der var... Er så veldig klar:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Hei og velkommen hit Så herlig navn sønnen din har! Jeg vet ikke om det er noe fasit på hvor lang tid det tar før kroppen blir normal... Men, det jeg vet er at man kan starte prøvingen med en gang ;-) Jeg fikk eggløsning etter jeg var ferdig med første mens etter pilleslutt..
mammatiljonathan Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 Hei og takk:) Ja, han "sa" han var en Jonathan da har ble født:) Tok du eggløsningstest for å finne ut når du hadde første eggløsning da eller?
Venter09<3med ny spire Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 hei.. velkommen tilbake... jeg har nå prøvd på 1 mann i over 1 år.. så hvor lang tid og hvor kort tid det tar er opp til kroppen din... om du har stabil syklus eller hva.. jeg går inn på babyverden.no og skriver inn når jeg har mensen så kommer det opp når du har eggløsning og slikt og det stemmer som regel på meg... lykke til
~Svever~ Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Det eneste jeg kan si med sikkerhet er at det er svært individuelt. Noen blir gravide med en gang etter første"naturlige" mens etter å ha sluttet på piller. Andre må vente lengre. Du kan sikkert søke på den p-pilletypen du bruker (varierer med mormonene osv.) der står det nok en del info. Lykke til:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 mammatiljonathan: Jeg kjenner veldig godt at jeg har eggløsning.. Ble litt sjokkert første gangen..skjønte ikke hva det var.. :-P Så neste pp testet jeg og fant ut at det var eggløsning. Så nå vet jeg når jeg har eggløsning i forhold til ømheten jeg kjenner. Jeg anbefaler deg å se hvor lang syklus du får, og så teste etter eggløsning. Da har du en viss kontroll hver måned, hvis syklusen holder seg stabil
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Velkommen hit og lykke til med prøvingen!
mammatiljonathan Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. januar 2009 tusen takk for veldig mange hyggelige svar:)
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 14. januar 2009 #10 Skrevet 14. januar 2009 Velkommen til "oss". :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå