Gå til innhold

Hei. Jeg har 2 raske spm hvis noen har tid:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man tilbakebetalt for stønader fra NAV, hvis jeg søker om ekstra barnetrygd og OS i morgen, saken blir godkjent om 2 mnd.. får jeg da de mnd de brukte på behandlingstiden??

Bostøtte: vet det er gjennom husbanken, men må jeg bo i en leilighet først, eller kan jeg søke for så å flytte inn?? Jeg har ikke råd til å betale husleie uten bostøtte....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du får etterbetalt helt tilbake til den dagen du søkte!

Angående bostøtte, så må du ha en leilighet for å få søke.. for du skal jo fylle inn diverse opplysninger om leiligheten du leier..

men du kan jo gå til sosialen i mellomtiden, å få hjelp til husleien, mens du venter på bostøtte.

Skrevet

okey, takk:) da kan jeg prøve det,jeg som flyttet ut ifra leil. jeg og min x leide, da den var altofr dyr for meg.. nå bor jeg hos mine foreldre, men vil jo ikke bo her for alltid.. hehe Men leste litt på husbanken sin side nå, og prøvde den utregningsgraia dems..

Så lenge jeg jobber, har unge, lav inntekt osv. er det stor sannsynlighet for å få støtte da?

Jeg fyller jo ingen av de andre krava de hadde skrivd om der:(

Skrevet

ang bostøtten er det forskjell fra kommune til kommune..,men jeg fikk beskjed om at grensen for og få bostøtte var i underkant av 180 tusen i året..., så hadde ikke mye sjangs da nei, uansett høy husleie..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...