MissUnderCover Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 I går tok jeg en skje lakserolje, mot alles råd. I natt våknet jeg av sterke kynnere, og de har bare blitt vondere, kommer med ca 8 minutters mellomrom. Har ikke tatt det for noe annet enn kynnere, men det er vondt altså. Såpass at jeg må stoppe med det jeg holder på med, og klarer ikke snakke noe særlig.. bare litt hvis jeg "må"... To ganger i dag har det kommet litt slim, ikke kjempemye, men nok til at jeg har reagert på det... Ikke noe vanlig det liksom... Kan jeg forvente noe, eller kan dette være maserier og "juks" bare? Eller er det litt for mye til det? Blir takknemlig om noen har erfaring...
Hakkamella Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Tar det seg opp eller ikke forsvinner så ville jeg ringt føden. Godt å høre advarsler om lakserolje. Vurderer sterkt å bruke litt selv pga veldig forstoppelse. Nå er jeg klar over at bivirkningene kan være kjempesmerter i magen/ rier.
MissUnderCover Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 ja det er enten sterke kynnere eller rier, og jeg slapp doturen av en eller anna merkelig grunn.. hehe Men håper det resulterer i noe her.. Litt kjipt å bli lurt, men er forberedt på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå