Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Ser det er så mange innlegg her om det.. Jeg og mannen har prøvd på dette en stund nå.. jeg får noen nydelige orgasmer men klarer ikke å squirte Vi har vært på nettet å sett og lest oss fram til hvordan det "skal gjøres" Men det er sikkert ikke et fasit svar som funker på alle.. Lurer på om dere damer som får det til kan fortelle meg om man kjenner at man gjør det rett før man kommer eller kjennes det først ut som en vanlig orgasme men når man først kommer så spruter det..? At man kjenner at man gjør det rett..? takk til dere som svarer
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Henger meg på her jeg også...Har så lyst til å greie det, men klarer det bare ikke...tror ikke jeg har skjønt helt hvordan det gjøres...:/
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 hmm... jeg vet ikke hva det er jeg? pls forklar er det det samme som kvinnelig ejakulering?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Ikke lett å forklare hvordan det gjøres. Det skjer bare på samboers befaling for min del. Når jeg har spurt ham om hvordan han gjør det, sier han at han bare "masserer" der han får mest respons (altså han kjenner etter når det snurper seg) og så kommer det til slutt. Når det først er i gang er det bare å fortsette, så kommer orgasmene på rekke og rad.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Jeg lurer også! Har noen ganger følt at jeg må tisse på en måte, men da holder jeg seff igjen;)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Hvor er det det "snurper" seg sammen...?? Skjønner at det er innvendig altså, men hvor liksom...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Etter hva jeg har forstått så er det hele skjeden (?) På en måte samme sammentrekninger som når man får orgasme men bare mer intense..? Men vet ikke om jeg har rett..
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Hvor langt inn skal fingrene da, når man skal finne g-punktet? Fant en video på nett som viser hvordan det gjøres, men vanskelig å se hvor langt inn fingrene egentlig skal...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #11 Skrevet 11. januar 2009 Hei alle sammen. Har lest det dere har skrevet. Jeg er en mann som har erfart dette med en kvinne. Jeg har dessverre ikke noen forklaring til hvordan det gjøres, da jeg tror forskjellige kvinner får det til på forskjellige måter. Men en ting er vikrig, og det er at dere slipper dere løs.Legg hjernen til side, da går det mye bedre. Husk, øvelse gjør mester. Lykke til.. Hilsen en mann.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #12 Skrevet 11. januar 2009 Men altså...Hvis man da har behov for glidemiddel og ikke har det i hus akkurat ikveld...Finnes det noe annet man kan bruke istedet for glidemiddel...? (babyolje?) Bare luurer...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #17 Skrevet 11. januar 2009 Babyolje er NO GO. Det er ikke bra for slimhinnene, du er mer eller mindre garantert en sopp infeksjon. bruk spytt heller...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #18 Skrevet 11. januar 2009 Det finnes ikke noe fasitt på hvor langt fingrene skal inn for å treffe G-punktet. Folk er forskjellige. Du må føle deg fram :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå