Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 PC'en min har stått i hilemodus siden i går kveld, helt til jeg åpnet den igjen nå. Jeg lukket igjen pc'en med DiB siden åpen. Da jeg svarte på et innlegg nå, ble det undertegnet med en annens nick. Det i seg selv er ikke så skummelt, men veldig kjedelig. Det som er skummelt, var at da jeg gikk inn på min side, kom jeg inne på hennes, altså det andre nickets profil, og der kunne jeg jo finne hennes private informasjon! DETTE ER IKKE BRA!!!
Gidder ikke! Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Hæ? Jøsses, hvordan kan det ha skjedd?
Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Nei det aner jeg ikke. Ble en smule overrasket kan du si! Vet at andre har opplevd at det har blitt signert med en annens nick her tidligere, men jeg har i allefall ikke fått med meg at noen har snakket om at man kan gå inn på andres profiler.
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Du bør legge inn en melding på "Ris & Ros". Men det virker som de er veldig trege med å rette opp ting, synes det har vært mye rot de siste ukene siden de endret system.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 er andre som har hatt samme problemet i det siste ja..
anne* Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Dette har skjedd meg også! Forta meg ut fra profilen hennes såklart, men dette er utrolig dårlig sikkerhet
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Samme skjedde med meg i går, skvatt skikkelig til. Plutselig hadde jeg en annen sitt nick.
Mom2Two Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Ja, mine innlegg ble også signert med et annet nick tidligere i dag. Dette har jo skjedd mange ganger for mange i det siste. En ALVORLIG sikkerhetsfeil som jeg ikke fatter at de ikke tar mer alvorlig. Folk kan jo ha private pm´s osv.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 dette har skjedd mange ganger her inne i det siste
Alba44 Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 What..? Hvordan i all verden kan det skje? Har dere som har opplevd dette gitt moderator beskjed og fått tilbakemelding?
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #11 Skrevet 11. januar 2009 Utrolig dårlig av DiB! Jeg har heldigvis fake personlige informasjon ;-)
mamarama og lille banan Skrevet 11. januar 2009 #12 Skrevet 11. januar 2009 dette har skjedd meg også! jeg og ei annen "byttet" bruker. hennes innlegg ble signert med mitt nick, og motsatt. jeg skrev til moderator med en gang, og har ikke en gang fått svar...dette skjedde for flere dager siden. jeg vet dette har skjedd med mange, og over flere uker, helt utrolig at det ikke blir tatt på alvor. jeg lurer på om det bryter personvernloven? opplysninger, bilder, passord, brukernavn osv. kan jo misbrukes!! er skikkelig irritert og sjokkert, og vurderer å boikotte DIB...
lykkelig78 Skrevet 11. januar 2009 #13 Skrevet 11. januar 2009 Dette skjedde meg også for noen dager siden.....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. januar 2009 #14 Skrevet 11. januar 2009 jordmor siri og co burde rulles i tjære og fjær!!
Gjest -<<- Skrevet 11. januar 2009 #15 Skrevet 11. januar 2009 At det tekniske på disse sidene suger noe helt ubegripelig, er da en ganske kjent sak. Hvor ofte har de ikke helt absurde feil på gang, liksom? Man gir ikke fra seg sensitiv informasjon til denne websiden.
Gjest Siklerotte Skrevet 11. januar 2009 #16 Skrevet 11. januar 2009 Det sjokkerer meg jo ikke. Derfor er det jo en ide å ikke operere med ekte navn her inne.
24♡april Skrevet 11. januar 2009 #18 Skrevet 11. januar 2009 aha!var derfor jeg plutselig ikke kunne logge inn..passordet mitt var blitt forandra å jeg har enda ikek fått hjelp av dib til å logge inn, tragisk!!
Bie&babylove:-) Skrevet 11. januar 2009 #19 Skrevet 11. januar 2009 HJELP!!! dette skjedde med meg akkuratt NÅ!!!!! Skulle inn på min side og da var jeg plutselig på en annens bruker side!!!!!!
mamarama og lille banan Skrevet 11. januar 2009 #20 Skrevet 11. januar 2009 nå har jeg slettet bilder og personlig info inne på siden min. tør ikke ha det der lengre...
Bie&babylove:-) Skrevet 11. januar 2009 #21 Skrevet 11. januar 2009 Dette skjedde nettopp med meg,og jeg har vært her siden jeg logga på for en halvtime siden.
Bie&babylove:-) Skrevet 11. januar 2009 #22 Skrevet 11. januar 2009 Å NEI, jeg er ikke Bie&babylove jo, men Snikende Hodepine. Hva gjør jeg nå??
Djoolia 07+08+12 Skrevet 11. januar 2009 #24 Skrevet 11. januar 2009 Ikke jeg heller... Uansett hvor mange ganger jeg logger av og på igjen,kommer jeg inn på din side. Forhåpentligvis er det mitt nick jeg bruker nå.
Bie&babylove:-) Skrevet 11. januar 2009 #25 Skrevet 11. januar 2009 Jeg er Bie&babylove, og IKKE snikende hodepine!!! Hva i alle dager det det som skjer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå