Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp altså,

var akkurat på do nå, og da jeg tørket meg så var det litt rosaaktig utflod på papiret. Ble litt skremt nå. Høres sikkert helt dumt ut det der, men kan det komme av at jeg presset så hardt for å få gjort noe i toer'n?

Er i 9.uke nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først vil jeg at du slapper helt av (stress er ik bra uansett), så lenge du ikke har vondt i magen el d kommer mye menslignende blod så er det nok ikke farlig. Jeg hadde litt friskt blod med forrige viste seg å være en rift på livmorhalsen, ellers så vokser morkaka og da hender at man har lett for å blø litt. Det er helt vanlig å blø litt i svangerskapet men er du veldig bekymret så ring legen i morgen.

Dette går nok helt bra, lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...