Ksenia & Anjem Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Burde jeg komme meg til tannlegen asap, eller kan det vente litt? Gjør ikke noe vondt men...
Ksenia & Anjem Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. januar 2009 regner ikke med det er bra å få mat oppi der? arghh tannlegen er så jævla dyyyrt
prebs Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Ja, du bør fikse det i morgen - ellers blir det enda dyrere... Og ikke bra at det blir mer hull der, da kan det ende med infeksjon og dritt. Lykke til!
prebs Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Vet ikke, for jeg har aldri gjort det, men kan tenke meg minst 1000 kroner. (En vanlig undersøkelse hos min tannlege koster f...meg 850 kroner!) Ja til å få tannlege på frikort!
pandabjørn Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 du burde ringe tannlegen i morra å si at du har mista en fylling...du trenger ikke time i morra hvis de ikke har, men i løpet av uka...jeg har mista mange fyllinger og betale IKKE 1000kr var kanskje 6-700,- er jo ikke noe vanlig undersøkelse heller du skal jo bare få ny plast eller amalgan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå