Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 .. og da lurer jeg på om jeg må søke om å få mammapermisjon?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Hvorfor trenger du det da? Siden du likevel bare går hjemme og surrer?
___ Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Det kommer ann på når du sluttet å jobbe og hva du lever av nå. Hvis du har vært i jobb 6 av de siste 10 mnd før fødselen får du foreldrepenger. Det gjelder også hvis du har fått dagpenger eller sykepenger. Hvis du ikke kvalifiserer til fødselspenger kan du få engangsstønad. Hvis du studerer får du som regel støtte via lånekassa. Det er derfor viktigere å vite hva du gjør enn hva du ikke gjør for å svare på det spørsmålet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå