Gå til innhold

Stikker inni nedentil...modning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe viste ikke helt hvordan jeg skulle si det. Men av og til så stikker jeg sånt nedentil. Av og til må jeg klemme igjen bena, for det er så ubehagelig.

Er det modning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

Tror det er det samme jeg opplever. Jeg vil kalle det mer ilinger,,,?!!? Føler det er babyen som dytter på nedover i bekkenet....

Skrevet

Oki.. ja på en måte.. det litt ubehagelig og vondt... klemmer beina sammen..

Skrevet

Hm.. ja da kan det kanskje være du har kommet litt lenger enn meg og begynt å modne :) Spennende!!!! Hvor langt er du nå? Jeg er 37+4

Skrevet

Hehe, jeg er 37+5 så har ikke komt så mye lengre enn deg =oP

Men håper det er modning..! men hvordan finner jeg ut det? virket ikke som om mangen kjente til det her inne.

Skrevet

Jeg er uke 30, og har kjent dette to ganger ved ett par stikkinger med noen minutters mellomrom begge gangene.

Kan kjennes ut som om barnet presser ned på noe der nede.... Glemte spørre jordmor så hadde vært fint om noen kom med forklaring på det...

Ettersom flere har kommet med det samme er det sikkert normalt..

Skrevet

Ja siden det virke som om det er normalt, derfor tenkte jeg at det kanskje kunne være modning?

Skrevet

Jeg kjenner også den stikkingen nå og da, og jeg er 36+3. Og hodet er nok langt fra festa, så er vel bare babyen som dytter nedover.

Kjenner det spesielt godt når jeg kjenner at babyen sparker oppe med ribbeina, så da dytter den seg nedover, derfor stikker det.

Tror ikke det trenger å være direkte modning, men det er jo veien mot modning :)

Skrevet

hmm.. ok.. skal vertfall hørre med jordmor på tirsdag.

Skrevet

hei. jeg var hos jordmor på fredag. (er 34+6) hun sa hun trodde jeg begynte å modnes. det hun la til grunn var hodet var så godt som festet.. kraftige kynnere.. løs mage.. og stikking i skjeden.

Skrevet

fikk beskjed om at baby trykker på noen nerver, og at det er det som gir de stikkende smertene. Har hatt de noen uker nå, og er 36+5 i dag:)

Skrevet

Har hatt dette i begge mine svangerskap, men det har ikke noe med modning å gjøre. I mitt tilfelle var det mer at babyen presset nedover, eller strakk seg ned og plukket borti et eller annet som gjorde vondt. Jeg hadde dette mye fra midt i svangerskapet og utover, men det roet seg mot slutten - og det er jo da man skal modnes :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...