Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har hatt mens/luft/bekkensmerter i litt over en uke, veldig var på lukter og blir plutselig kvalm, ikke spykvalm, men rett og slett uggen. Tanta skulle ha kommet denne helga, men har jo ikke blitt overasket at hu ikke har kommet. Sist jeg var gravid testet jeg svakt positivt på 5+2 , men likevel måtte jeg prøve idag tidlig altså 4+1 og den var skikkelig negativ. Er det flere enn meg som tester seint positivt? syns det er så irriterende, men egentlig i bunn og grunn trenger jeg ikke den testen, men kommer garantert å kjøpe ny til neste helg bare for å få bekrefta det jeg allerede veit......
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Tålmodighet???????? Det er ett ord jeg ikke vet hva betyr...hehe kaskje jeg skal slå det opp i ordboka
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 hehe ja det er jævlig irriterende. første gang jeg var gravid sto det ikke positiv før jeg var åtte uker. skjønner ikke det er mulig men er vel for lite hormoner i oss da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå