*Mysillen* Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 er jo dødt der hele tiden jo..hehe! ingen som gidder å kikke innom kanskje når det ikke står noe om det er folk der eller ei (ikonet oppe til høyre) ???
*fortryllende* Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Jeg klikker meg innom nå og da for å se om det er noen der, men det er det som regel ikke. Men syns det er dumt at det ikke står at det er chattere der, når det er det.
*Mysillen* Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2009 mm utroli nok ble det litt liv i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå