gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Oj, tre mnd igjen. Så deilig å være over i 3 trimester da! "Bare" uker igjen - kjenner at jeg trenger de ukene til å forberede meg til en tilværelse som tobarnsmor! Vi gleder oss veldig til å treffe det nye familiemedlemmet. Lykke til alle dere andre ventende mødre
Elin snart mamma til 3 Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 velkommen inn i hit Her er det mange å chatte med. Noen har jo allerede gått ut i permisjon eller har få dager igjen til fødsel så det er masse å lese på
beredt Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Ja, i morgen er vel min første dag her inne, men har nå "flyttet" inn i kveld jeg da:) Hehehehe. Så vi sees vel litt her inne tenker jeg:)
Hakkamella Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Velkommen. Jeg har 2,5 uker igjen i 3. trimester. Så håper jeg at jeg blir mor til tidenes vakreste skapning. Jeg har blitt mer og mer hektet på BIM i 3. trimester, for her er så mye å lære, og så mange koselige fødehistorier. Og med alle hormonene som virkelig slår til i 3. trimester er det bare til å benke seg foran dataen med kleenexboksen ved din side!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå