tanyathe Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 er 37uker, og har hatt en del kynnere den siste tiden men i dag (etter sex) begynnte de og bli skikkelig vonde, må stoppe opp med det jeg holder på med får å puste, kan ikke huske de var så vonde med første mann:( noen andre som har hatt det sånn???
moder3 Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Akkurat det samme her! 37 + 1 i dag, og vi har for å være ærlig ikke hatt samleie på en stund nå, men gjorde det i dag. Umiddelbart etterpå startet sterke menssmerter og kynnere som ikke slapp taket mellom, så jeg trodde seriøst jeg skulle føde der jeg lå. Det varte noen timer (mer og mindre ubehagelig, men ikke vondt nok til at jeg tok kontakt med føden). Enda kommer det noen kramper, men har avtatt en del..:s
mamma te tobias,Lucas og Ida Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Natt til fredag og natt til idag har æ åssa hatt sterke kynnera/svake rie...Men d går over,åssa kommer d etter ett par tima.Vil ha skikkeli rie!!!E d dettan som kalles for maserie? De forrige fødslan mine har æ hatt rie som har bygd sæ opp,sånn vil æ ha d no åssa! Fortvilt jepp!! Åssa sir jordmora mi at me baby nr tre så kan man gå lenge me maserie...Åhhh!!Noen som har hørt d samme?
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 maserier ja... Fytti katta som jeg håper at jeg slipper det denne gangen.. Ikke så sannsynlig siden jeg allerede har vonde kynnere og akkurat har kommet i 3tri. 3uker med maserier/modningsrier sist.. Fikk drypp tilslutt fordi det aldri satte skikkelig igang av seg selv.
Oi ..! Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Er 33 uker på vei med mitt barn nr 2. I første svangerskap hadde jeg ikke kynnere i det hele tatt - tror jeg. I hvert fall ikke noe som jeg la merke til. Denne gang har det vært direkte plagsomt i noen uker allerede. Kynnerne kommer som kastet over meg hvis jeg går mer enn rundt hundre meter, reiser meg brått eller får orgasme. Jeg sliter også med bekkenløsning og lavt blodtrykk denne gang, så sexlivet er forholdsvis labert, men ... Lysten kom over meg for noen dager siden, men ettersom mannen min var ute og reiste, ordnet jeg opp på egenhånd ved bruk av vibrator (kun utvendig). Resten av ettermiddagen og kvelden var jeg helt knekt! Hadde veldig harde kynnere og måtte gå bøyd for å komme meg fram
ninsoer Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 ha vært plaget me mye kynnere siden uke 22.. å ha hatt mye vonde kynnere de siste uken. er i uke 28 no.. men merker heldigvis ikke stor forskjell på om jeg har sex eller ikke.. kommer litt flere kynnere etter d,, men ikke den store forskjennen. så har heldigvis et godt sexliv enno..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå