Gå til innhold

Kynnere ca hvert 8 min i snart 4 timer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er ikke vonde, bare litt ubehagelige. Har ikke anstrengt meg i det hele tatt i dag, så litt slitsomt at de kommer så ofte.

Tar dere slikt med knusende ro?? Er forsåvidt ikke stressa for det, men burde man være det?

Tenker bare det er fin trening til livmora, jeg... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har jeg hatt det i flere uker nå, i tillegg til mensmerter.

Spes i natt var det ille, ble nesten litt uvel og kvalm da, men ingenting annet om tyder på at noe er i gjære. Kjenner at de er blitt mer vonde de siste dagene, men tar det med ro fordet. Vet at det enda kan gå laang tid før det skjer noe..

Skrevet

Hei

For noen dager siden hadde jeg kynnere som kom og gikk hvert 4 min. Ringte til slutt jordmoren, men hun sa at jeg kunne prøve å ta meg et bad eller en dusj for å se om det kunne hjelpe. Det sto på fra kl var 19 til rundt 0400. Var rimelig lei da ja..:( Så lenge det ikke forandrer seg og blir vondt som det blir når det går over til rier så er det ikke noe å bekymre seg for fikk jeg til svar. Har flere slike perioder , men får bare se på det som positiv trening for livmoren:)

Skrevet

Får satse på at de gir seg snart, og at livmora er fornøyd med dagens treningsøkt. Jeg er i allefall mer enn fornøyd nok nå... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...