21.april Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Har fått slik en voldsom kløe på kroppen. særlig ille er det på magen, lårene og leggene. Har fått rødt prikkete utslett som kommer etter selve kløen. Har jo hørt om svangerskapskløe men det er vel litt tidlig? Har tatt dobbel kur med pergo og lurte på om det kanskje kan være en reaksjon på det, eller rett og slett bare psykisk fordi kroppen er så lei av all sexen at den prøver å frastøte seg mannen min??? hehe. Noen andre med kløe/utslett?
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 jeg er gravid og har utslett. klør, blir illrødt og svir når jeg kommer ut av dusjen. ellers klør det bare.. armene og brystet som er værst på meg...og hodebunn egentlig.. hadde ett par dager hvor jeg klødde på leggene og,men det har gitt seg. mistet i sa i des ,hadde dette den gangen og. håper ikke det er et tegn på at dette går galt og.. har for meg at jeg er allergisk mot å være gravid nå se.. hvor er du i syklusen din da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå