Miss Dynamite Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 tulla på 3 mnd har sovet 30 min i løpet av hele dagen.. siden 5 imorres.. dette er 5 dagen på rad, hu er dødssliten og posene under øyna blir større og større... aner ikke hva jeg skal gjøre jeg...
Himmel og hav Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Så lenge du er sikker på at hun ikke har vondt noe sted, og er mett og god, så ville jeg ha gjort en av følgende: Hvis hun sovner i bilen - kjør en lang tur. Hvis hun sovner i vogna - trill, eller ta vogna opp i stua og rugg henne mens hun sover. Hvis hun sover på armen din - bær henne til hun har sovet en god, lang lu. Av og til så handler det bare om å komme inn på riktig spor igjen, så går det seg til av seg selv.
Miss Dynamite Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 hu klarte å sove i bil før,mn ik nå... hu sovner ik i vogna plutselig(vogger som en gal) hu har aaaldri klart å sovne alene,så når hu sover, sover hu alltid på armen.. mn nå er d bare skrik. hu har hatt kolikk fra dag 1, og vi var hos legen p fredag pga litt feber mn de fant ik no på bakterie prøvene.. selv om hu blir super klam, og stiv som en stokk mens hu skriker... hu har de mega posene under øyna jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå