*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Hvilken brukte dere? Må få gjort det snart og lurer på hvilken som er best og hvorfor?
Songbride ♥Jente-2009♥2011♥ Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Hei! Vi brukte bryllupsdagen.no, du kan se siden vår på www.bryllupsdagen.no/trondsusanne, var i hvert fall kjempefornøyd med den jeg:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Bare laget en enkel en på piczo jeg:)
Sjokoholikern Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Kjempefin side, og så mange flotte bilder! Ble jo helt fengslet, så jeg har jo gått igjennom alle sidene der inne... Fikk sommerfugler i magen når jeg tenker på at snart er det min tur til å oppleve noe lignende!! Alt var så bra planlagt og påkostet, kan jeg spørre om hvor mye dere brukte på bryllupet? Og hva med bryllupsreisen til (mitt drømmereisemål) Florida? Kostet vel flesk og litt til? *misunnelig* du ga ihvertfall god reklame til bryllupsdagen.no, jeg må skaffe meg den jeg også! hehe
påtjukken Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 eg og har laget en enkel på piczo... www.susanneogsveinarnes.piczo.com
påtjukken Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 kjempe fin side songbride(eller hva det var) såg forresten en kjent person der.. hehe.. din far, john gunnar.. han var sammen med min tante i noen år:) (heidi)
Songbride ♥Jente-2009♥2011♥ Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Tusen takk for det, har hatt en stund på meg til å lage den, men litt treig med oppdateringer da;) Ja, du har virkelig mye å glede deg til og se fram til! Vi fikk presset prisene ganske bra ned (er flink til sånt!), så kjøpte mye av bryllupstingene på ebay.com, anbefales:) (Fikk f.eks. kaketoppen jeg ville ha i porselen, gjestebok, penn m/holder, brudepikekjolene, brudepikekurvene, såpeboblene med inngravert navn på oss og dato til 1/3 av hva den koster i Norge) Totalt tror jeg likevel bryllupet kom på rundt 120 000 inkludert alle antrekk, så det ble jo i meste laget, men det som toppet det hele var Fame; bare det kostet 21 000 (og da fikk vi 2000 i avslag). (Men hadde hørt så mange skrekkeksempler på brudepar som var så misfornøyde med brudebildene, og det betyr veldig mye for oss, så vi valgte å bruke så mye da vi i tillegg fikk med alle kjærestebildene & brudebildene på cd m/full oppløsning, så vi kan tapetsere veggen med et bilde om det skulle være ønskelig;) En annen vesentlig ting er at vi ikke ville ha alkohol i bryllupet vårt, så derfor følte vi at vi kunne slå til litt ekstra med andre ting! Begynner du å få kontroll over ting nå, hvilken dato er bryllupet? Drømte i går (drømmer veldig mye nå som jeg er gravid, det gjorde jeg da jeg planla bryllupet også!) at vi giftet oss på nytt i utlandet, men var glad det var over da jeg stod opp, det holder med 1 STOR dag man skal planlegge og gjennomføre, hehe:) Lykke til med forberedelsene!
Songbride ♥Jente-2009♥2011♥ Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Glemte å si hva bryllupsreisen kostet (den var helt fantastisk btw!). Den kom på 21 000 inkludert hotell 10 netter, flybilletter, og leiebil i 1 uke. Mat (og shopping) kom utenom selvsagt, men syns ikke det var så ille faktisk. Vi dro jo ned da kursen va på 5 bare, så vi tok jo helt av med shopping da, alt ble så utrolig billig! (Dessuten var vi så heldige å kun måtte betale for bryllupsreisen selv, så da kunne vi jo slå litt på stortromma..) Har dere tenkt på bryllupsreise?
Songbride ♥Jente-2009♥2011♥ Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Takk for det! Åja, så Heidi er tanta di ja?! Gratulerer så mye som forlovet da, når skal dere gifte dere? Lykke til med bryllupsplanleggingen, det er jammen mye som skal ordnes, men fy så gøy det er! (Syns i hvert fall jeg!)
To små, med øyne blå :-) Skrevet 19. januar 2009 #10 Skrevet 19. januar 2009 Hvor tidlig begynte du å lage hjemmeside? Jeg vil begynne nå!!! Hehehe, vi skal ikke gifte oss før 10.07.10!
Songbride ♥Jente-2009♥2011♥ Skrevet 19. januar 2009 #11 Skrevet 19. januar 2009 Hei! Jeg begynte vel å lage den ca 10 mnd før bryllupet eller noe:) Greit å ha god tid, måtte jo lete fram bilder og info!
påtjukken Skrevet 19. januar 2009 #12 Skrevet 19. januar 2009 ja ho er tanta mi.. takker for det:) me skal gifte oss 29 august.. gleder meg:) ja helt enig med deg, kjempe kjekt med bryllupsplanlegginga.. men no har eg snart ikkje mer å gjøre... hehe.. nesten alt er ordnet jo.. men skal alltids finne på mer.. gleder meg veldig til å kjøpe kjolen:)
<3 qleopatrice <3 Skrevet 21. januar 2009 #13 Skrevet 21. januar 2009 Songbride - det var en utrolig bra hjemmeside og du skrev en så spennende bryllupsblogg :) Vi lo og syntes det hele var veldig rørende - leste det til samboern min. Takk for god inspirasjon - bryllupet ditt hørtes ut som et skikkelig drømmebryllup!
Songbride ♥Jente-2009♥2011♥ Skrevet 1. februar 2009 #14 Skrevet 1. februar 2009 Qleopatrice: Takk for det, tok jammen sin tid da, men jeg elsker jo å drive med sånt også Har ledd av det mange ganger selv også, hadde ikke trodd så mye kunne "gå galt" med så mye planlegging, men det er jo bare morsomt i ettertid når alt ordnet seg og gjorde dagen uforglemmelig og perfekt for oss:) Lykke til med bryllupet deres, det er en fantastisk dag - nyt den!
Sjokoholikern Skrevet 6. februar 2009 #15 Skrevet 6. februar 2009 Hørtes jo helt fantastisk ut... Og gratulerer med frøet i magen! Når har du termin? Vi vet ikke helt om det blir bryllupsreise på oss enda, men det står øverst på ønskelista har en liten mistanke om at mamman min snakker med folk om å spleise, siden hun spør og graver om hvor vi kunne tenkt oss å reise, og spør om priser og slikt krysser fingrene! Vi gifter oss 11/07/09, og jeg har full kontroll! (tror jeg da... hehe) Sitter og lager ferdig de siste invitasjonene nå hvertfall. Kjolen henger på plass, lokale, kirke og mat er bestillt, bordpynt har kommet i esker fra usa (skal ha westernstil i lokalet, og brudgommen skal ha boots og hatt ) Joda, det viktigste er på plass. Nå har jeg begynt å lage hjemmeside også, men ingen får se for jeg har akkurat begynt! hehe. Jeg synes det er så kjekt å planlegge!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #16 Skrevet 8. februar 2009 Tusen takk for info om hjemmeside på bryllupsdagen.no, det var så enkelt at nå orket jeg også å lage hjemmeside Du er en knupp (Var egentlig et prosjekt jeg hadde avlyst)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå