Gå til innhold

noen som har tid til å svare ? (samme som bli gravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 21 dagers sykluser, er nå seks dager over IKM men negative tester, aldri vært over tida før. er det sånn at selvom man har korte sykluser viser ikke testen gravid før 28 uansett? noen som har peil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når har du el?? For det tar jo litt tid før kroppen evt begynner å produsere hcg..

Skrevet

Det kommer an på kor masse og kor tid en produserer hcg... eg veit om fleire som ikkje har fått pos test før etter 14 dager etter ikm...

Skrevet

har el rundt dag 7-8-9, detta fant jeg ut denne mnd, så har hatt sex dag 12 og utover og mista 5pp med EL (dumt og ikke teste), denne mnd vet jeg vi traff, er seks dager over, men negativ test og er nå dag 27 (mine sykluser er 21).. en dag, to eller tre over er jo en ting.. men seks syns jeg jo er mye.. får bare fortsette testingen på morningen tenker jeg :) skulle vært et fasit svar på alt ;)

Skrevet

Vet ikke om jeg forstår dette riktig men hadde du el dag 7-9 men sex dag 12 så var vel du for sent ute?

Ellers så testa jeg neg 5dg og pos 10 dg over ikm med min første så d er mulig kroppen produserer for lite hcg til at en test reagerer.

Lykke til og husk d er håp så lenge tr ikke kommer ;)

Skrevet

neida, EL dag 7 el 8, sex natt til dag 7, så har truffet.. tror jeg da.. hehe..kan jo aldri være 100% sikker før positiv test selvf. men tidligere har vi begynt dag 12, og fant forrige mnd ut at EL er mye tidligere hos meg siden jeg har 21 dagers sykluser. mye å lære om prøving :P jeg får bare håpe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...