RTL Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 jeg har 21 dagers sykluser, er nå seks dager over IKM men negative tester, aldri vært over tida før. er det sånn at selvom man har korte sykluser viser ikke testen gravid før 28 uansett? noen som har peil?
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Tror du rett og slett ikke er gravid jeg da... skjønner det er frustrerende... kanskje du hadde el senere enn vanlig denne pp. Mensen begynner i hodet sier legen... har du stressa mye rundt å bli gravid denne pp kan det være grunn til forsinkelsen... noen får også ikke utslag på test før litt ut i svangerskapet.... har hørt om personer som ikke fikk positiv test før uke 7... det er da hcg nivået er på topp... tvi tvi! Håper du ble fornøyd md svar i hverfall
RTL Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 takk for svar merkelig nok har jeg ikke stressa i det hele tatt.. ikke vært på bim ¨på to mnd, hadde kun sex en dag denne mnd og derfor ikke tenkt over at det kunne klaffe.. så syns jeg at jeg hadde gått lenge uten TR og telte dager, og vips var jeg allerede to dager over.. får bare vente å se dagene blir lange hverfall nå som jeg er klar over at jeg skulle hatt TR for seks dager siden.. kan si det svirrer godt i knollen nå godt man har bim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå