Gå til innhold

Simovogna mi ruster!! Noen flere? (simo kombi)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den korga under vogna har begynt å ruste. Klage eller droppe det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvor gammel er vogna da?

1mnd, 1 år eller styggammel?

Skrevet

Den ble kjøpt i januar i fjor, men ble ikke tatt i bruk før i begynnelsen av juni. Jeg hadde termin 9 juni og siden vogna er kjøpt i januar begynte garantien å gjelde fra 9 juni da jeg hadde termin. Skrev under på et skjema som jeg og BarnasHus (hvor jeg kjøpte vogna) har.

Der står det svart på hvitt at garantien er gyldig fra termindato.

Skrevet

haha, nå fikk jeg meg en god latter, trodde det stod "svigermora mi ruster!!" :P hehe;)

Skrevet

Kommer vel ann på hvordan du har oppbevart den det.

Inne eller ute i vått og kaldt vær.

Hadde simo kombi til gutta mine og den rustet ikke.

Men så sto den alltid inne når den ikke var i bruk

Skrevet

Hei og takk for svar. Vogna står alltid inne når den ikke er i bruk. Men vil jeg komme noen vei med å klage?

Og hva skjer dersom jeg klager? Får jeg nytt understell eller tar de den inn til reperasjon. Vil jeg da få lånt ett understell? Må jo ha vogn!!!

HI

Skrevet

Har du aldri reklamert på noe før?? Ikke vær så redd. Du som forbruker har mange rettigheter. I alle fall om du har tatt vare på kvitteringen din.

Klag på vogna der du kjøpte den, skriftlig. Si ifra om at du SKAL ha en annen vogn mens de reparerer vogna di, eller en ny vogn. Krev gjerne at du skal ha noe for alt bryderiet du må gjennom. F.eks en gratis koppholder til vogna eller no lignende.

Du får det! Ikke ta nei for et svar. Så skal du se at det ordner seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...