Gå til innhold

uke 14, førstegangs og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ganske så stor mage!!

Har vært på UL, så vet det bare er 1;)

Men er jeg veldig unormal?

Jeg er ikke en sånn type som gjør meg veldig gravid.. gleder meg selvfølgelig til å få mage, men visste ikke at den ble så stor så fort?!

Flere som har det sånn, eller er jeg veldig unormal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk mage tidlig første gang. Var ganske tynn, så den vistes ganske fort på meg. Og den ble tidlig stor. Husker folk var overbevist om at det var tvillinger før jeg var på UL. Men så stoppet det opp. Og jeg var ikke så veldig stor da jeg fødte (jeg fødte i uke 35, så jeg skulle selvsagt lagt på meg mer).

Skrevet

Heisann!

Jeg er også i uke 14 med første, og synes magen har vokst kjempe fort den siste uka...men varierer fra morgen og kveld! Føler meg mest feit til tider, og gleder meg til å få litt mer gravidmage!!

Tror det er forskjellig for oss alle!! :-)

Skrevet

helt enig, føler meg feit og dvask..men håper på den strammer seg litt opp fremover;)

Jeg er egentlig ganske normal slank til vanlig, og har ikke særlig mage.. så alle ser det så godt nå.. men det stagnerer vel ja får vi tro:)

Bort med alle stramme dongeri-buker, og velkommen joggebukse!!

Skrevet

Jeg er i uke 13 nå, føler egentlig at dongeribuksen strammer ganske så mye selv om jeg har knappen åpen! Synes etterhvert det er ubehagelig å ligge på magen også.. Er første for meg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...