Tomaten Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Har begynt å ordne litt på babyrommet idag... Tenkte jeg skulle begynne å vaske alt babytøyet og legge det klart i skuffen... Men så tenkte jeg, når har dere redd opp barneseng/vuggen... Har så lyst å begynne å ordne, men er jo litt tidlig... Har ikke termin før 21 mars.. Når gjør dere istand???
Underveis --> Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Har termin 20. mars og har vel ikke egentlig begynt å orden noe som helst ;-) Har jo kjøpt inn en del ting, men ingenting er vasket og klærne som jeg har kjøpt har fremdeles lappen på. Har også et barnerom som skal pusses opp, bil skal kjøpes og bilsete og stellebord skal også i hus. Kan ikke si jeg føler presset til å gjøre noe som helst ennå. Tenker at det kan være greit å ha det å pusle med når terminen kryper helt oppi en. Om Junior plutselig skulle komme alikevel så er det jo ikke som om jeg mangler noe vesentlig. Butikkene er jo oppe etter fødsel også, og pappaen kan da orden ting mens jeg sover ut på sykehuset.
Tomaten Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 Tror jeg prøver å få ordnet det meste på forhånd... Er vel egentlig litt perfeksjonist, og liker å ha alt klart:) Har en gutt på 4 fra før, så vi har jo det meste av utstyr allerede.. Men en del må taes frem og vaskes... Fikk sv.skaps forgiftning sist, og er så redd for å få det denne gangen også... for da må man jo bare ta alt med ro....
*toppris* Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 med forrige så ordnet jeg alt når jeg gikk ut i permisjonen tre uker før termin... da sier de jo at det egentlig kan skje når som helst... vasket opp klær, ordnet mstellekommoden osv:) la alt på plass der dt skulle være og koste meg:) var utrolig deilig å komme hjem med den lille og sengen stod klar osv:) trengte ikke styre med noe, bare nyte dagene med den nyfødte;)
2 vidunderjenter Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 I går? hehe.. Jeg var også veldig i redebyggehumør første svangerskap; skulle tro jeg var i nær slekt med skjærene som bygger reir rett utenfor vinduet mitt! Siden jeg var sykemeldt de siste ukene da, så gikk jeg og puslet litt hele tiden.. Tror aldri det har vært så ryddig og rent i alle skap som det var da jeg kom hjem fra sykehuset, og det var UTROLIG deilig. Har planer om det samme nå, men føler jeg begynner å få litt dårlig tid. Har fått beskjed om å være i nærheten av sykehuset de 2 siste ukene før termin, siden fødselen gikk så utrolig fort sist, så da har jeg i realiteten bare 1 uke fra jeg går ut i permisjon til jeg må være ferdig.. Det betyr at mye må være ferdig før den tid, og hvordan jeg skal rekke det, ser jeg ikke helt nå.. Er i uke 33 da, så jeg VET jo at jeg egentlig har fryktelig god tid, men kjenner jeg blir ganske stressa når jeg tenker på det. Og allikevel sitter jeg her på BiM OG ser på TV:-))
rigmora Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Hei =) Jeg har termin 28.mars, men har allerede ting klart.. synes det er så koselig å ordne til så jeg klarte ikke vente lenger. I dag har vi satt opp sengen så nå står den klar med dyne og uro og alt mulig =) haha.. Har ti uker igjen til termin da, men er 100% sykemld så synes det er litt hyggelig å gå å se litt på barnerommet. Har ordnet med stellebord og vasket alle klær osv... er bare vogn som mangler og litt småting.. begynner å bli tung og treg i bevegelser nå så er sikkert veldig glad for alt som er gjort etterhvert.. blir vel ikke akkurat noe lettere sprekere i ukene som kommer...
flypapir Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Her har jeg redd opp senga til lillegutt i dag. Har også lagt på plass alle klærne i kommoden og pakket ferdig tingene vi skal ha med på sykehuset til ham. Har igjen å re opp vugga og montere stellebord på badet, men det tipper jeg pappan (eller svigermor) ordner mens jeg er på sykehuset.. Har 5 dager igjen til termin..
3snuppeliner Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har termin 27 februar og har ikke kjøpt noenting enda. Ga bort alt etter forrigemann så det er endel å ordne. Hmmm, snart på tide å sette i gang skjønner jeg. He he.. Blir moro da=:-)
birrisj05.02.09 Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har termin 5. februar, og har stortsett akkurat vaska de minste babyklærne og skrudd opp vugga. Har også vaske litt tepper, ellers er alt bortgjemt enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå