Gå til innhold

menyforslag til dåp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal leie et lokalet til samlingen etter kirka. Det gjorde vi sists også, og da betalte vi for buffet for gjestene, så alle forskynte seg av det restauranten hadde av det. Men nå har de sluttet med det, så vi må hoste opp et matforslag... men er helt tom!

 

har du noen ideer? Vi blir ca 17 voksne og 4-5 barn... tenke tenke tenke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mangen som lager til koldtbord. Vi skal ha kjøttkaker og steik med tilbehør. Hjemmelaget karamellpudding og is til dessert. Og så blir det kaker etterpå.

Skrevet

Vi har hatt snitter en gang og hjemmelaget koldt bord! Mer suksè med siste =))

Skrevet

Vi hadde hjemmelaget biff stroganoff. Det kan lages dagen i forveien og bare varmes opp. Veldig lettvint. Litt jobb å skjære kjøtt og grønnsaker men det er noe alle liker og som metter godt.

Vi hadde kaker etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...