Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Når mor er syk, så syk at hun ikke orker ta seg av babyen, kan far ta en egenmelding på babyen da?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 han har 10 dager i omsorgspermisjon hvis mor er i permisjon kan hun 1. få sykemelding og få tilsvarende lengere permisjon 2. overføre hennes permisjon til han... 3. pappa har 10 dager ved sykt barn/barnepass
___ Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Han kan ikke bruke en vanlig tredagers, men han kan bruke av de 10 dagene han har ved bruk ved sykt barn eller syk barnepasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå