Gå til innhold

Noen som fødte tidligere andre gang??


Sherry&Sam

Anbefalte innlegg

Har termin på lørdag og begynner å bli såååå utålmodig her. Ryktene sier jo at det kan starte tidligere andre gang, og siden jeg fødte første jenta 3 dager over termin, håper jeg på å føde før denne gangen :-)

Gøy å høre fra noen som har opplevd det.

 

En ting jeg er redd for, er å ikke helt vite når det er igang. Hørt at man fort kan ta feil av kynnere og rier og er livredd for at fødtselen skal bli for rask også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fødte tre dager før sist, men da var fødselen igangsatt pga truende svangerskapsforgiftning og veldig stort barn. Denne gangen går jeg over. -4 dager i dag, og ingen fødsel så langt.

 

Kan jo godt hende du er heldig og får noen dager før, men det kan være lurt å innstille seg på at overtid er en mulighet selv om man har fått barn før. Hvis ikke kan dagene bli veldig lange! Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar:-)

Føler ventetiden denne gangen blir lang uansett.. Vet liksom hva jeg får, hehe.. Og slappe av og hvile har jeg gjort nok, nå vil jeg ha baby!

 

Masse lykke til til deg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope ikke noe før andre gangen her nei.

Sist fødte jeg 3 dager etter termin. Nå er jeg på dag 10, fremdeles ingen baby :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, nei vi får bare holde ut her! Men du har jo iallefall gullet ditt straks i armene du da.. De setter vel igang om 4 dager ca, om det ikke skjer noe?

 

Uansett, lykke til :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre, jeg fødte 4 dager før med 1.mann og var 6 dager over med 2. mann. Nå har jeg 2 dager til termin,og håper snart det skjer noe.

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne av meg fødte en uke før med førstemann og 2 uker over med nr to så det er nok ikke noe system på det.

Jeg fikk to dager før forrige gang og har 9 dager igjen til termin nå. Håper sååååå at det skal skje noe snart!! Tror jeg er en av verdens mest utålmodige personer... hi hi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke disse svarene jeg håpet på, blæææ :-)

Men det er jo bare å smøre seg med tålmodighet! Viktigste er tross alt at babyen er frisk og at alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat de svarene jeg heller ønsket meg her... he he....

Fikk 4 dager før tiden sist - og har to dager igjen til termin nå, men er vel litt "forventninger" nå som gjør at man er litt ekstra lei...

Rakk liksom ikke bli fullt så lei sist - for da var det termindatoen som stod i hodet mitt - også skjedde det litt før.... denne gangen tror jeg nok jeg kommer til å gå over.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja jenter. Da var termindagen min her, og ingen tegn på fødtsel :(

Har prøvd alle kjærringråd som går an å finne tror jeg, hehe.. så det er vel bare å innse at hun kommer når hun er klar :-)

Til dere alle, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom 1.mann 16 dager før ¨termin

2.mann kom 21 dager før termin

3.mann kom 8 dager før termin

4.mann kom 6 dager før termin...:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...